به گزارش خبرنگار اهرامروز، مدد سمندری در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اهر با تسلیت پیشاپیش تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس قرار گرفته ایم که جا دارد این هفته را به جانبازان، ایثارگران تبریک عرض کنم و باید در این هفته از والدینی که فرزندان خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب راهی جبهه ها کردند قدردانی کنیم در حالی که اگر رشادت ها و فداکاری های شهدا و ایثارگران نبود امنیت امروز را شاهد نبودیم.

وی با اشاره به برگزاری همه پرسی در اقلیم کردستان عراق، افزود: برگزاری همه پرسی در اقلیم کردستان عراق نه تنها به نفع ایران و عراق و سایر کشورهای منطقه نیست بلکه رژیم صهیونیستی پشت پرده این همه پرسی است و قصد دارند تا اسرائیل دوم را تشکیل دهند.

معاون فرماندار اهر ادامه داد: استکبار جهانی و هم پیمانان آنها همچون رژیم صهیونیستی وقتی دیدند که داعشی ها در برابر عزم و اراده نیروهای مقاومت دوام نمی آورد اکنون با تحریک کردهای مسلمان سعی دارند تا بار دیگر در بین مسلمانان علی الخصوص سنی و شیعه تفرقه ایجاد کرده و آغاز فروپاشی تمامیت ارضی عراق را رقم بزنند.

سمندری بابیان اینکه کشور امروز بیش از هر چیزی به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار نیازمند است، گفت: هر کسی در هر مسئولیتی که باشد در قبال تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص عملی شدن اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال وظیفه دارد و در این شهرستان نیز واحدهای تولیدی و مسئولین تمامی تلاش خود را برای تحقق شعار سال به کار گرفته اند.

وی اضافه کرد: آمار اشتغال در شهرستان اهر نسبت به سایر شهرستان ها پایین تر بوده و امیدواریم دستگاه های ذی ربط و مربوطه برای این که بتوانیم برای ۵ هزار بیکار اشتغال ایجاد کنیم باید با برنامه ریزی و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی جهشی ایجاد نماییم.

معاون فرماندار اهر اقتصاد مقاومتی را نسخه شفابخشی برای رفع معضل بیکاری جوانان و رونق اقتصادی کشور دانست، خاطرنشان کرد: صنعت گردشگری بهترین ظرفیت برای توسعه شهرستان، جذب توریسم و اشتغال بوده ولی متاسفانه طرح های گردشگری که در شهرستان اهر تعریف شده به جایی نمی رسند.