به گزارش اهرامروز، مرتضی یوسف زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به ماده ۵۰ قانون انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا مطابق برنامه زمان‌بندی صلاحیت کاندیداهای محترم توسط هیات اجرایی در موعد مقرر به‌صورت محرمانه و مکتوب با رعایت اصل ۴۸ قانون انتخابات به اطلاع کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا رسید.

وی ادامه داد: بر این اساس پیرو برخی مطالب منتشره در خصوص رد صلاحیت عده کثیری از کاندیداهای محترم در هیات نظارت، با رایزنی و پیگیری رئیس هیات نظارت شهرستان و تلاش فرماندار درج عبارت رد صلاحیت در هیات نظارت تفکیک گردید و نتیجه صلاحیت های داوطلبان که در هیئت اجرایی و نظارت بررسی شده و چنانچه که اگر کاندیدایی در هیئت اجرایی رد صلاحیت شده در نامه های آنها رد و یا تایید صلاحیت آنها به تفکیک هیئت اجرایی و نظارت مشخص است.

یوسف زاده اضافه کرد: کاندیداها می‌توانند با مراجعه مجدد نسبت به روشن شدن موضوع در خصوص رد صلاحیت در هیات اجرایی و یا رد صلاحیت در هیات نظارت تعیین تکلیف کنند.

عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان اهر خاطرنشان کرد: البته شایان‌ذکر است این فرمت نامه توسط وزارت محترم کشور تهیه‌شده بود که به‌صورت سراسری اصلاح گردید و برای کاندیداهای محترم قابل‌پیگیری می‌باشد.

انتهای پیام/