حسن بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات دانش‌آموزی هنر رزمی هالا به‌صورت استانی در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در راستای مجموعه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی یک هفته با هالا در شهرستان اهر برگزار شد.

مسئول سبک هنر رزمی هالا در شهرستان اهر ادامه داد: در این مسابقات ۱۴۴ دانش‌آموز هالاکار در ۱۱ شهرستان آذربایجان شرقی و از ۵۰ مدرسه حضور یافته بودند که پس از انجام رقابت‌ها حکم‌های قهرمانی در رده‌های سنی مختلف اهداء شد.

وی با اشاره به برگزاری مجموعه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی یک هفته با هالا در اهر، افزود: سعی داریم تا با همکاری مسئولین و هالاکاران مجموعه برنامه یک هفته با هالا را هر ساله در این شهرستان برگزار کنیم و در طول این هفته برنامه‌های متنوعی اجرا می‌کنیم.

بابایی نمایشگاه عکس توانمندی‌های هالا، پاک‌سازی محیط‌زیست توسط هالاکاران، اجرای حرکات رزمی در پارک‌های شهر اهر و مسابقات قهرمان قهرمانان کمربند طلایی در سطح کشور را از جمله برنامه‌های یک هفته با هالا در شهرستان اهر ذکر کرد، گفت: در مسابقات قهرمان قهرمانان هالا نخبگان هالا حضور خواهند یافت و کمربندی که توسط هنرمندان قلم‌زن اهر طراحی‌شده اختصاصی هنر رزمی هالا است.

انتهای پیام/