به گزارش خبرنگار اهرامروز، بیت‌الله عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک هفته نیروی انتظامی به کارکنان و پرسنل خدوم و زحمت‌کش این نیرو، اظهار کرد: بخش وسیعی از مسائل امنیتی بر عهده نیروی انتظامی است و پرسنل نیروی انتظامی در استان‌ها، شهرستان‌ها و روستاها تلاش می‌کنند تا امنیت پایدار کشور در اقصی نقاط این اسلامی حفظ شود.

عضو کمسیون شوراها و امور داخلی مجلس افزود: باید قبول کنیم اگر امروز شاهد پیشرفت، توسعه، آرامش و امنیت در کشور هستیم بخشی از این دستاورد امنیت پایدار که اغلب کشورها از آن محروم‌اند توسط نیروهای سپاه، بسیج و ارتش و بخشی دیگر آن نیز به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی بازمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌های بی‌وقفه نیروی انتظامی در جهت بسترسازی برای توسعه و پیشرفت کشور است، ادامه داد: ایران اسلامی باوجود اینکه در کنار کشورهای ناامن منطقه واقع‌شده ولی به لحاظ داشتن نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی یکی از امن‌ترین کشورهای خاورمیانه محسوب می‌شود در حالی که این دستاورد بزرگ کشور را به سمت و سوی کشوری توسعه‌یافته سوق می‌دهد.

عضو فراکسیون امید تأکید کرد: همگی بایستی این موضوع را قبول کنیم که اگر کشور امروز پا به عرصه کشورهای توسعه‌یافته می‌گذارد این امر میسر نمی‌شد مگر اینکه نیروی انتظامی بسترسازی نمی‌کرد و از طرفی که زحمات بسیاری برای تأمین امنیت مردم و سرمایه‌گذاری کشیده‌اند که در این خصوص سهم ویژه‌ای دارند.

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی باید بیش از پیش به جلب رضایت‌مندی از خدماتی که ارائه می‌دهد توجه داشته باشد، گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی که یکی از زیرشاخه‌های نیروی انتظامی است در جاده‌های کشور شبانه‌روز و در هوای سرد و گرم تابستان و زمستان ایام تعطیل و غیر تعطیل زحمات زیادی را متحمل می‌شوند ما نیز وظیفه‌داریم تا به نحوی برای کاهش تخلفات و تلفات رانندگی تلاش کنیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس اضافه کرد: بنده به‌نوبه خود هفته نیروی انتظامی را به‌تمامی پرسنل زحمت‌کش این نیروی مردمی در سراسر کشور علی‌الخصوص شهرستان‌های اهر و هریس تبریک می‌گویم و از بابت تلاش برای برقراری امنیت پایدار در اهر و هریس از پرسنل خدوم نیروی انتظامی قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/