به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی در جلسه هماهنگی ستاد یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران در اهر با تأکید بر برگزاری کیفی یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران نسبت به دوره‌های قبلی اظهار کرد: یکی از دیگر موضوعات این است که در هزینه‌ها بایستی نهایت صرفه‌جویی را لحاظ کنیم به طوری که شاید در برخی موارد که ظرفیت وجود دارد هزینه کرد در این‌گونه مسائل اسراف است.

وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به منطقه ارسباران در جریان زلزله سال ۹۱ افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با ارسباران آشنایی دارند امیدواریم رهبری بر حسب این آشنایی برای یادواره شهدای منطقه ارسباران که در شهرستان اهر برگزار خواهد شد پیامی صادر کنند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۹۱ که به ارسباران سفری داشتند فرمودند: “منطقه‌ی ارسباران، منطقه‌ی شجاعت است؛ این را شاید کسانی که با تاریخ آشنا باشند، می‌دانند. ارسباران جزو مناطقی است که مردمش اصلاً معروفند به رشادت؛ منطقه‌ی ارسباران یک چنین خصوصیتی دارد” این جملات را ارسبارانی‌ها هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنند و حال بی‌صبرانه منتظر سفر مجدد رهبری به این منطقه هستند.

ایمانی خاطرنشان کرد: تا به حال نشده که یادواره شهدا از نظر کیفی مورد تائید نباشد به طوری که همیشه پروردگار متعال و شهدا عنایت ویژه‌ای داشته‌اند و ما به‌عنوان خادمان شهدا هرچه در توان داریم برای ادامه راه شهدا دریغ نمی‌کنیم.

وی بابیان اینکه با نظر مسئولان شهرستانی کمیته‌های اجرایی یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران فعال می‌شوند، یادآور شد: جلسه بعدی ستاد برگزاری یادواره شهدای منطقه ارسباران با حضور ائمه جمعه، فرمانداران و فرماندهان سپاه نواحی شهرستان‌های ارسباران در اهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/