به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت الله جواد حاجی زاده در نشست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه منطقه ارسباران با اشاره به اینکه شهر های منطقه ارسباران و به ویژه شهرستان اهر، ظرفیت های قابل توجهی برای فعالیت های فرهنگی و هنری دارند، گفت: وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان منجر به قوت اقدامات فرهنگی، اجتماعی و دینی در منطقه ارسباران شده است.

وی شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر را یکی از شوراهای فعال در سطح استان عنوان کرد و گفت: سیاستگذاری مناسب فرهنگی و حمایت از برنامه های فرهنگی و هنری ارزشمند، از دستاوردهای این شورا می باشد که با نظارت کارشناسی اعضای شورا اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر افزود: در شهرستان اهر با حمایت های لازم، برنامه های فاخر و ارزشمندی در حوزه های «شعر و ادب» و «فرهنگ و هنر» برگزار شده است که این امر نشانگر قابلیت های فرهنگی، هنری و معنوی شهرستان در این زمینه ها می باشد.

امام جمعه اهر با اعلام اینکه مردم ولایتمدار و فرهنگ دوست شهرستان اهر همیشه در خدمت نظام و انقلاب بوده اند، گفت: خوشبختانه با تعامل و همفکری در اکثر امور عمومی شهرستان تلاش شده از تمام ظرفیت های مسئولان برای رشد و توسعه منطقه استفاده شود.

آیت الله حاجی زاده در پایان رمز رشد و پیشرفت جامعه را وحدت و همدلی برشمرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با تداوم وحدت، وفاق و همدلی بین مسئولان، شاهد پیشرفت روزافزون این شهرستان و منطقه ارسباران باشیم.