به گزارش ارسباران نیوز، حمید چیت‌چیان با بیان اینکه وزارت نیرو و صنعت آب و برق حتی در ایام نوروز تعطیلی ندارد، گفت: در این ایام برای لحظه‌ای هم در ارائه خدمات مطلوب به مردم قصور نخواهد کرد.

وزیر نیرو با اعلام اینکه با توجه به اینکه خدمات آب و برق حتی برای لحظه‌ای هم قابل توقف نیست، تصریح کرد: در طول ایام نوروز در شهرهایی که در ایام نوروز پذیرای میهمانان بهاری هستند، کارکنان صنعت آب و برق کشور به خدمات‌رسانی به هموطنان و میهمانان نوروزی اهتمام دارند.

این عضو کابینه دولت با بیان اینکه دستورالعمل‌هایی به این شهرها ابلاغ شده تا همکاران با آمادگی کامل و بهترین شکل ممکن به ارائه خدمات بپردازند، اظهار داشت: همه ساله در فصل تابستان با افزایش مصرف آب و برق مواجه هستیم، مهم‌ترین هدف وزارت نیرو در سال ۹۵، عبور موفقیت آمیز از پیک مصرف آب و برق در تابستان سال آینده است.

علاوه بر این،  آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به اینکه برق، خدمتی مستمر است و تولید و مصرف آن به صورت همزمان صورت می گیرد، بیان کرد: با وجود آنکه در روزهای تعطیل مصرف برق کاهش می‌یابد، اما این به معنی کم شدن مسئولیت‌ها و کاهش اهمیت کارها نیست.

به گفته این مقام مسئول با یک برنامه ریزی منظم، نیروهای عملیاتی صنعت برق در روزهای تعطیل نیز آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

مدیرعامل توانیر با یادآوری اینکه هموطنان در ایام تعطیلات نوروزی و در صورت نیاز می توانند با شماره ۱۲۱ تماس بگیرند و مشکلات احتمالی برقی خود را با کارشناسان واحد اتفاقات و فوریتهای برق در میان بگذراند، خاطرنشان کرد: واحدهای تولید، توزیع و انتقال نیروی برق کشور به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام سال به خدمت رسانی و تامین برق مورد نیاز مشترکان مشغول هستند.