به گزارش خبرنگار اهرامروز، به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی کارگران ۲۲ استان کشور و کوهنوردان شهرستان اهر با حضور نایب‌رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان شهرستانی برای دومین سال متوالی به کوه ۳۱۵۰ متر قوشاداغ اهر صعود کردند.

میر احد حسینی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در مراسم صعود سراسری کوهنوردان کارگر کشور به کوه قوشاداغ اهر اظهار داشت: به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن عزیزمان و برای دومین بار صعود سراسری کوهنوردان کارگر کشور به کوه قوشاداغ اهر انجام شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های ورزشی در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی موجب ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی، سلامتی و صیانت از نیروی کار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه امسال استقبال بهتری از صعود سراسری شده است ابراز داشت: تعداد ۳۵۰ نفر از کارگران ورزشکار از ۲۲ استان کشور به شهرستان اهر سفرکرده و در این صعود شرکت کردند که یک حرکت بزرگ ملی در سطح ورز کارگری محسوب شده و تأثیر به سزایی در روحیه این قشر زحمتکش دارد.

حسینی با تقدیر از مسئولان برگزارکننده این برنامه ورزشی عنوان کرد: از بیژن خراسانی فدراسیون ورزش کارگری، اقبال افلاکی رئیس انجمن کوهنوردی کارگران کشور، رئیس هیئت کوهنوردی آذربایجان شرقی، معاون فرماندار اهر که با حضور و همکاری خود موجب افزایش اعتبار این برنامه شدند و همچنین اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر و سایر ادارات تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم این روند مانند گذشته ادامه یابد.

گفتنی است، این همایش صعود سراسری با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی و شهرستان اهر، هیئت کوه نرودی و اداره و رزش و جوانان شهرستان اهر برگزار شد.

به گزارش اهرامروز، در پایان صعود ۳۵۰ کارگر و کوهنورد که به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی صورت گرفت از سه آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.