به گزارش خبرنگار اهرامروز، میر جلال‌الدین موسوی در نخستین نشست خبری شورای اسلامی شهر و شهردار اهر با اشاره به اینکه توسعه عمرانی، فرهنگی، اجتماعی را نیازمند همکاری مردم و اصحاب رسانه هستیم، اظهار کرد: فعالیت رسانه‌های شهرستان اهر به‌قدری است این فعالیت‌ها در مقایسه با رسانه‌های سایر شهرستان‌ها کاملاً مشهود است.

وی مقوله فرهنگ را زیربنای توسعه همه‌جانبه شهرستان عنوان کرد، افزود: پیش از انجام هر کاری باید به فرهنگ توجه داشته باشیم و اگر می‌خواهیم در سطح شهر پروژه زیباسازی انجام دهیم بایستی از تمامی مؤلفه‌های فرهنگ استفاده کنیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهر بابیان اینکه به نظر بنده نباید به خبرنگاران و نویسندگان انگ زنیم و اگر این‌چنین رفتار شده اقدامی کاملاً اشتباه است، گفت: باید از خبرنگاران حمایت کنیم و حمایت حتی می‌تواند با یک تشکر خشک و خالی نیز باشد، گاهاً برخی اتفاقاتی که در شهر اهر رخ می‌دهد از رخ داد آن اتفاق تأسف می‌خوریم در حالی که خبرنگار یار و یاور مسئولان بوده و باید مسئولان این امر را قبول کنند.

موسوی در ادامه تأکید کرد: هیچ‌کسی حق ندارد به خود اجازه دهد که به کسانی که جزو اصحاب رسانه هستند انگ بزند یا انگ تراشی کند و از طرفی اصلاً به این اتفاقات خوش‌بین نیستیم، اعضای شورای شهر اهر که با شعار اتحاد در شهر ایجاد می‌کنیم نباید تنها به شعار ختم شود ولی متأسفانه از سویی انگ تراشی می‌کنیم و از طرفی هم می‌گوییم در سایه اتحاد برای شهر کاری کنیم.

وی خواستار احداث بوستان ادب در شهر اهر شد، گفت: احداث بوستان ادب و نصب تصاویر مفاخر و شهدا از جمله خواسته‌های اعضای شورای اسلامی شهر از شهردار اهر است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهر همچنین بر لزوم تداوم برگزاری جشنواره آدم‌برفی در اهر تأکید کرد، افزود: جشنواره آدم‌برفی یکی از مؤثرترین جشنواره‌ها و اقدامات مشترک شورای شهر و شهرداری اهر بود که امیدواریم این جشنواره تداوم‌یافته و زمینه شور و نشاط شهروندان اهری را فراهم کنیم.

موسوی با تأکید بر اینکه یکی از مسائلی که موجب رنجش بنده و شهروندان اهری در طول چهار سال گذشته شده بود مبارزه با فساد اداری است، گفت: درخواستی که شهردار منتخب دارم تشویق کارمندان زحمت و کارمندانی که مانع‌تراشی می‌کنند را با طی روال اداری به مسئله آن‌ها نیز رسیدگی کند و یقین داریم که در مدیریت جدید آن نگاه سیاسی که در مدیران قبلی وجود داشت مجدداً تکرار نشود.

وی با اشاره به اینکه فردی با عنوان این‌که می‌خواهد به شهر خدمت کند در طول نزدیک به ۱۵ ماه با سیاست‌های غلط خود باعث شد شهرداری اهر ۴۵۰ میلیون تومان متضرر شود، بیان کرد: این سیاست‌ها در بحث میدان دوآب بود که به شهرداری اهر ضرر رساند.