به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر، اظهار کرد: منصب قضا یکی از مهم‌ترین مناصب جوامع اسلامی است، اظهار کرد: بحث تعامل و همکاری مسئولین فرقی نمی‌کند در کدام قوا باشد ولی در عین حال مهم است.

وی با اشاره به اینکه همبستگی و وحدت بین مسئولین شهرستان اهر در حد عالی است، افزود: امنیت نعمتی بدون قیمت است به‌طوری که دشمنان سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی دارند ولی با هوشیاری رهبری و نیروهای امنیتی و نظامی تحقق‌نیافته است.

امام جمعه اهر اضافه کرد: خدمت‌رسانی، توجه به مشکلات مردم زمینه امنیت پایدار را فراهم کرده و کسی نمی‌تواند مدعی باشد که امنیت را یک‌نهاد تأمین کرده بلکه همه برای این امنیت پایدار تلاش مضاعفی کرده‌اند.

حاجی‌زاده فعالیت قضات دستگاه قضایی را یک حرکت جهادی دانست، گفت: قضات شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا عدالت در جامعه اجرا شود و این همت آن‌ها یک حرکت جهادی است و از طرفی احقاق حق مظلومین توسط قضات از جمله فعالیت‌های سخت دستگاه قضایی به‌حساب می‌آید.

وی تصریح کرد: دادستان سابق خدمات ارزشمندی در شهرستان اهر انجام دادند و اکنون‌که به ریاست دادگستری شهرستان آذرشهر منصوب‌شده و ارتقا یافته‌اند حق آقای شهبازپور بود.

امام جمعه اهر یادآور شد: مسئولانی که ارتقا یافته و به سمت‌های بالاتری می‌روند به جانشین پروری توجه داشته باشند چراکه یک مسئول کار بلد می‌تواند گره از مشکلات مردم باز کند.

انتهای پیام/