به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در جلسه هماهنگی ستاد یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران در اهر اظهار داشت: این یادواره یک‌دوره در شهرستان‌های اهر، ورزقان، هوراند، خداآفرین و کلیبر برگزار شده و می‌توان گفت این یادواره جزو یادواره‌های به‌یادماندنی است.

وی افزود: با برگزاری یک‌دوره یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران در شهرستان‌ها امسال باز نوبت به شهرستان اهر رسیده است که امیدواریم این یادواره در اهر به لحاظ مرکزیت قره‌داغ باشکوه‌تر و در شان شهدا برگزار شود.

امام جمعه اهر با اشاره به اینکه ما امروز هرچه داریم از رشادت و فداکاری شهداست، ادامه داد: شهدا رفتند تا اسلام و انقلاب زنده بماند و حال مسئولان نسبت به مردم وظیفه سنگین‌تری در قبال شهدا دارند.

حاجی‌زاده تصریح کرد: در شرایط فعلی که مردم از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می‌برند بایستی در تمامی برنامه‌ها و مراسمات هزینه‌ها کاهش یابد ولی این‌طور هم نباشد تا از ارزش برنامه‌ها کاسته شود.

وی بابیان اینکه برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران در شهرستان اهر بهترین زمان ۹ دی‌ماه خواهد بود، گفت: بهره‌گیری و دعوت از سخنرانان تأثیرگذار در این یادواره نیز جزو موضوعات مهم به نظر می‌رسد.

امام جمعه اهر بر لزوم فعال‌سازی کمیته‌های اجرایی ستاد یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران تأکید کرد و یادآور شد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر یادواره شهدای ارسباران آبروی قره‌داغی‌ها را حفظ می‌کند.