آخرین عناوین اخبار » اقتصادی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 3436
پنجشنبه - ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
عضو شورای اسلامی شهر اهر:

با وجود کمترین حمایت مالی دولت پروژه‌های عمرانی شهر اهر را اجرایی کرده‌ایم

با وجود کمترین حمایت مالی دولت پروژه‌های عمرانی شهر اهر را اجرایی کرده‌ایم

به گزارش خبرنگار اهرامروز، سیفعلی قرطاسی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهر، اظهار داشت: کسانی که دست به تخریب و تضعیف شورا می‌زنند قطعاً نتیجه‌ای معکوس خواهند گرفت و عملکردهای مطلوب اعضای شورای شهر اهر نتیجه اعتماد مردم بوده و از طرفی اختلاف‌نظرها امری عادی و طبیعی است.

عضو شورای اسلامی شهر اهر با اشاره به این‌که حاضریم تا واقعیت‌ها را برای مردم تشریح کنیم و همین مردم در مورد اعضای شورا قضاوت خواهند کرد، افزود: در طول بیش از ۳ سال از آغاز به کار دوره چهارم شورای اسلامی شهر پروژه‌های عمرانی متعددی در سطح شهر اهر عملیاتی شده و امروز که ادعا می‌کنیم عملکرد خوبی داریم شعار نیست بلکه واقعیت است.

وی بابیان اینکه افزایش بودجه ۹ میلیاردی به ۴۵ میلیارد تومان مستلزم عزم جدی بود که اعضای شورای شهر اهر آن را دارا بودند و تحقق دادند، گفت: علی‌رغم تورم و رکود در کشور و تحریم‌های دشمنان و حمایت‌های مالی دولتی از شهرداری‌ها با وجود مشکلات اقتصادی به کمترین رقم رسیده که ما توانستیم شهر اهر را اداره کنیم.

قرطاسی با تأکید بر اینکه برنامه‌ها، پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌هایی که در شهر اهر انجام شده شهر اهر را متحول می‌کند، اظهار کرد: با وجود اینکه اکنون فصل زمستان بوده و هیچ پروژه‌ای انجام نمی‌شود اما برای ساماندهی پایانه مسافربری شهرستان اهر اقدام کرده‌ایم.

عضو شورای اسلامی شهر اهر اضافه کرد: تمامی اعضای شورای شهر اهر با اخراج و بیکار شدن ۹۶ نفر از پرسنل شهرداری اهر به‌شدت مخالف هستیم، مخالفت ما از این ماجرا به این‌گونه است که نباید این اتفاق بیفتد و اگر اتفاق افتاده بایستی به‌درستی مدیریت شود.

انتهای پیام/