به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی در همایش ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان اهر که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی اهر برگزار شد، اظهار داشت: ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان اهر درزمینهٔ فرهنگی به‌منظور فرهنگ‌سازی در بین شهروندان اهری نیز می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه انجام فعالیت‌های گسترده فرهنگی یکی از مؤلفه‌های مهم مدیریت شهری اهر است، افزود: شهرستان اهر شاه‌راه منطقه ارسباران و نقطه اتصال استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل بوده که لازم است تا فعالیت‌های فرهنگی گسترده‌ای صورت گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر ادامه داد: اعضای ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان اهر و تشکل‌های مردم‌نهاد ویژه‌برنامه‌هایی را ترتیب داده من‌جمله بهره‌مندی از اساتید فرهیخته در باب امربه‌معروف در قالب برنامه‌های فرهنگی و همایش‌های امربه‌معروف و نهی از منکر است.

سرهنگ ایمانی بابیان اینکه در طول سال جاری چهار جلسه ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان اهر را برگزار کرده‌ایم، گفت: در این جلسات ویژه‌برنامه‌های متنوعی تصویب‌شده و نمونه‌ای از این برنامه‌ها همایش حجاب و عفاف در اهر بود که مردادماه امسال در پارک شیخ شهاب‌الدین اهری با حضور بانوان محجبه برگزارشده است.

وی برنامه فرهنگی هنری مشکات را از دیگر برنامه‌های فرهنگی ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان اهر ذکر کرد، بیان داشت: ۱۸ مورد برنامه فرهنگی هنری مشکات در مناطق مختلف شهر اهر و گردشگری به دلیل حضور پرشور مردم در روزهای آخر هفته و ایام تعطیل برگزارشده است.