آخرین عناوین اخبار » دولت » سیاسی » صفحه نخست » مجلس
کد خبر : 62151
شنبه - 27 مرداد 1403 - 12:46

نماینده اهر و هریس: غلامرضا نوری قزلجه بهترین گزینه برای وزارت جهاد کشاورزی است

نماینده اهر و هریس: غلامرضا نوری قزلجه بهترین گزینه برای وزارت جهاد کشاورزی است

به گزارش اهرامروز، بیت الله عبدالهی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با تشریح دلایل رای مثبت خود به غلامرضا نوری قزلجه گفت: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، کشاورززاده است و سابقه مدیریت در حوزه کشاورزی را دارد. حضور او در کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی نیز باعث شده است نسبت به مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی در سطح کلان اعم از صادرات، توزیع، تولید و … تسلط داشته باشد و عمرش را در این حوزه سپری کرده است بنابراین بهترین گزینه برای وزارت جهاد کشاورزی است.

غلامرضا نوری قزلجه فردی از بدنه وزارت جهاد کشاورزی است

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی گفت: غلامرضا نوری قزلجه همه طول خدمت خود را در حوزه کشاورزی فعالیت داشته است و برنامه خوبی برای وزارت جهاد کشاورزی دارد.

بهنام رضوانی افزود: گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی از کارمندی جهاد سازندگی تا مدیریت در جهاد کشاورزی و مشاغل بالاتر را تجربه کرده و ۳ دوره عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی بوده است.

وی افزود: آقای نوری برای بخش های مختلف وزارت کشاورزی برنامه دارد و امیدواریم با رای بالا به عنوان وزیر جهاد کشاورزی انتخاب شده و عملکردی خوبی را رقم بزند.

غلامرضا نوری یکی از بهترین انتخاب های رئیس جمهور است

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی گفت: غلامرضا نوری یکی از بهترین انتخاب های رئیس جمهور است.

رضا علیزاده بیان کرد: بنظر بنده گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی توانمندی و شایستگی لازم برای هدایت وزارت جهاد کشاورزی را دارد.

انتهای پیام/