آخرین عناوین اخبار » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 32209
شنبه - ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
در آیین زنگ انقلاب در اهر مطرح شد

وظیفه دانش آموزان حفاظت از آرمان‌های نظام است/ پاسخ دندان‌شکن مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش اهرامروز، محمودی در ویژه‌برنامه زنگ انقلاب که در مدرسه نمونه دولتی توحید برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، گفت:  وظیفه جوانان به‌خصوص دانش آموزان و دانشجویان در قبال انقلاب اسلامی این است که از آرمان‌های نظام و رهبری حفظ و حراست کنند.

وی همچنین ضمن اعلام اینکه با همراهی مردم و خون شهیدان در زمان انقلاب، این آرامش به‌دست ما رسیده است، افزود: مسئولان نظام و دولت بایستی تمام تلاش و کوشش خود را برای انتقال آثار، اهداف و ایده‌های انقلاب به جوانان و نوجوانان عصر جدید به‌کار بگیرند.

فرماندار اهر با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بر ۴ اصل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی متکی است، گفت: جمهوری اسلامی ایران متکی به آرای مردم می‌باشد و انقلاب و نظام نیز بر مبنای اسلام پایه‌گذاری شده است که بزرگ‌ترین ویژگی انقلاب به شمار می‌رود.

زاهد محمودی در پایان ضمن دعوت از دانش آموزان و آحاد مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: یکی از بزرگ‌ترین روزهای ملی و تاریخی انقلاب اسلامی و یکی از عید بزرگ ایرانی‌ها، ۲۲ بهمن است که مطمعنا با حضور گسترده شهروندان و مسئولان در راهپیمایی امسال، پاسخ دندان‌شکن به دشمنان خواهیم داد.

انتهای پیام/