آخرین عناوین اخبار » دولت » صفحه نخست
کد خبر : 34925
چهارشنبه - ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
فرماندار هوراند:

پنجمین یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران ۱۵ اسفندماه در هوراند برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار اهرامروز، زین‌العابدین مردانیان در جلسه هماهنگی پنجمین یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران که در فرمانداری هوراند با حضور ائمه جمعه و فرمانداران ارسباران برگزار شد، اظهار داشت: اولین جلسه هماهنگی یادواره شهدای منطقه ارسباران را به لحاظ اینکه شهرستان اهر مرکزیت منطقه را دارد تصمیم بر این شد تا نخستین در بیت امام جمعه اهر برگزار شود و پنج جلسه نیز در هوراند برگزار شده است.

فرماندار شهرستان هوراند ادامه داد: زمانی که برای برگزاری پنجمین یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران تعیین شد ۱۶ اسفندماه بود ولی به دلیل اینکه سعی داشتیم تا نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار هم در مراسم حضور یابند زمان برگزاری به ۱۵ اسفندماه موکول شد.

وی، یادواره شهدای منطقه ارسباران را نماد اتحاد و همدلی شهرستان‌های اهر، کلیبر، ورزقان، خداآفرین و هوراند دانست، گفت: اقتضائات مالی فرمانداری هوراند و دولت موجب شده تا با چارت و نیروی انسانی ولی به‌صورت بخشی اداره می‌شود به همین دلیل با کاهش و صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز ضمن برگزاری برنامه‌ها حتی می‌توان با این رویکرد قدمی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برداشت.

مردانیان همچنین یادآور شد: به لحاظ تقارن یادواره پنجمین یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران با روز درختکاری و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره ۵۸ شهید دوران دفاع مقدس هوراند و ۲ شهید گمنام این شهرستان، ۶۰ نهال درخت در جهت فرهنگ‌سازی و هم‌زمان با برگزاری این یادواره کاشته می‌شود.

فرماندار شهرستان هوراند اضافه کرد: به دلیل اینکه شهرستان هوراند هیچ‌گونه سالن برای برگزاری مراسماتی از این دست ندارد سالن ورزشی شهر هوراند را در جهت برگزاری یادواره شهدای ارسباران انتخاب کرده‌ایم و هم‌زمان با برگزاری این یادواره، نمایشگاه عکس شهدای منطقه ارسباران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/