آخرین عناوین اخبار » اقتصادی » پیشنهاد سردبیر » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 44511
سه شنبه - ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در اهر مطرح کرد؛

کاهش هزینه‌ها و اقتصادی کردن تولید، رسالت مهم جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی است

کاهش هزینه‌ها و اقتصادی کردن تولید، رسالت مهم جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، مهندس اکبر فتحی در جلسه شورای هماهنگی که در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اهر برگزار شده بود، بابیان اینکه امروز کاهش هزینه‌ها و اقتصادی کردن تولید، رسالت مهم سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی است افزود: طرح مشکلات به‌صورت بخشی، زیاد برازنده نیست باید به فکر چاره و درمان مسائل مردم بود.

وی گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان و ادارات تابعه همه تار و پود یک واحد بنام کشاورزی هستند لذا هم‌افزایی و هماهنگی بایستی بیش از پیش باشد.

مهندس فتحی با تاکید بر این که صندوق توسعه ملی برای مسائل کشاورزی و تأمین سرمایه‌گذاری و سرمایه در گردش فرصت بزرگی است، اظهار کرد: برای صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی از اعتبارات صندوق توسعه ملی بهره‌برداری شود در این زمینه هیچ محدودیت اعتباری وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: سیستم مدیریتی در سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها امروز رسالت بزرگی بر عهده‌دارند و آن مهم، اقتصادی کردن تولید است.

وی در بخش پایانی سخنان خود تصریح نمود: هنوز هم استان ظرفیت بزرگی برای اجرای سیستم‌های نوین آبیاری دارد، ۲۰۰ هزار هکتار مزرعه آبی (شیوه سنتی) فضای مناسبی برای کار کردن و مصرف بهینه آب کشاورزی دارد.

انتهای پیام/