فرماندار اهر در گفت‌وگو با اهرامروز:

۱۴۵ نفر تا پایان روز سوم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از حوزه اهر نام‌نویسی کرده‌اند

۱۴۵ نفر تا پایان روز سوم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از حوزه اهر نام‌نویسی کرده‌اند

سید محمد عابدی فرماندار اهر عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، اظهار داشت: تا پایان سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، تعداد کاندیداهای حوزه انتخابیه اهر به ۱۴۵ نفر افزایش یافت.

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به اینکه در نخستین روز ۵۰ نفر از داوطلبان انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه اهر نام‌نویسی کرده‌اند، افزود: در روز دوم نیز ۳۳ نفر ثبت‌نام کردند که با احتساب روز اول و دوم تعداد کاندیداهای این حوزه به ۸۳ نفر رسید.

عابدی بابیان این‌که روز سوم ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسامی شهر و روستا با نام‌نویسی ۶۵ نفر پایان یافت، اظهار کرد: از تعداد کل ثبت‌نامی‌های روز سوم، ۵۲ نفر متعلق به داوطلبان شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و ۱۳ نفر داوطلب شورای اسلامی شهر اهر هستند.

وی ادامه داد: تا پایان روز سوم ۱۴۵ نفر در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه اهر ثبت‌نام کرده‌اند.

فرماندار شهرستان اهر با تأکید بر اینکه کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر اهر از نظر جنسیت ۴ نفر زن و ۵۲ نفر مرد هستند، گفت: تاکنون ۵۶ نفر برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر اهر نام‌نویسی کردند.

عابدی همچنین با اشاره به اینکه ساکنین روستاهای بالای بیست خانوار که قصد شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند برای ثبت‌نام به فرمانداری اهر مراجعه کنند؛ خاطرنشان کرد: کاندیداهای روستاهای بالای ۲۰ خانوار نام‌نویسی در انتخابات شوراها را به‌روزها و ساعات پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام/