آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » پیشنهاد سردبیر » دولت » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 16225
شنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
رئیس اداره بهزیستی شهرستان اهر:

۱۷ واحد مسکن مددجویی در دهه فجر سال جاری در اهر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار اهرامروز، لیلی اکبرزاده اهری در آیین افتتاح واحدهای مسکونی خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی شهرستان اهر که به‌صورت نمادین در روستای ونه‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: اداره بهزیستی اهر نزدیک به ۵۰۰۰ نفر مددجوی تحت پوشش دارد و برای این مددجویان خدماتی ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: خدمات بهزیستی شهرستان اهر به مددجویان تحت پوشش کودکان و زنان بی‌سرپرست، کودکان و زنان بد سرپرست، روان بخشی برای معلولان، فیزیوتراپی، ایجاد اشتغال برای افراد نیازمند به شغل، ارائه تسهیلات برای احداث مسکن مددجویی را شامل می‌شود و امروز که شاهد افتتاح مسکن مددجویی هستیم برای احداث آن بهزیستی ۱۰ میلیون تومان کمک‌هزینه پرداخت کرده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اهر افزود: همچنین دو واحد مسکن مددجویی برای خانواده‌های دارای دو و سه معلول در روستاهای ورگهان و آلپوت برای هر کدام ۱۸ میلیون تومان کمک‌هزینه از سوی بنیاد مستضعفان، بهزیستی و حساب ۱۰۰ امام و ۱۵ میلیون تومان وام کم‌بهره پرداخت‌شده است.

اکبرزاده اهری با اشاره به اینکه ۱۷ واحد مسکن مددجویی در هفته بهزیستی و دهه مبارک فجر نیز به بهره‌برداری رسیده بود، گفت: همچنین علاوه بر واحدهای افتتاح‌شده، در دهه فجر امسال نیز ۱۷ واحد مسکن مددجویی به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/