آخرین عناوین اخبار » انتخابات » انتخابات 96 » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 10132
دوشنبه - ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
امام جمعه اهر مطرح کرد؛

برنده اصلی انتخابات نظام اسلامی و ملت ایران هستند/ حضور بی‌سابقه مردم در پای صندوق‌های رأی

برنده اصلی انتخابات نظام اسلامی و ملت ایران هستند/ حضور بی‌سابقه مردم در پای صندوق‌های رأی

به گزارش اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده امام جمعه اهر، در جمع خبرنگاران،‌ اظهار داشت: برنده اصلی انتخابات نظام اسلامی و ملت ایران هستند که با حضور بی‌سابقه خود در پای صندوق‌های رأی ثابت کردند که تابع ولایت و دستاوردهای نظام و انقلاب بوده و خواهند بود.

وی، انتخابات را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد که در آن سرنوشت کشور به دست خود مردم رقم می‌خورد و هیچ قدرت جهانی و در رأس ان آمریکا و دست‌نشانده‌های آن دخالتی ندارند.

آیت‌الله حاجی‌زاده، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم با صلابت و استوارتر از گذشته آزادانه در انتخابات شرکت می‌کنند و در رشد و توسعه همه‌جانبه کشور، سهیم هستند

امام جمعه اهر، ملت ایران را مردمی آگاه و ولایت مدار عنوان کرد و گفت: ملت ایران با خلق حماسه ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی بار دیگر ثابت کردند که تبلیغات سوء دشمنان تأثیری در اراده آهنین آن‌ها نداشته و استوارتر از گذشته در خدمت نظام و انقلاب و آرمان‌های شهدا، امام راحل و مقام عظمای ولایت هستند.

وی در پایان از تمام تلاش‌های همه‌جانبه دست‌اندرکاران انتخابات قدردانی کرد و گفت: اینکه امروز مردم در امنیت و آرامش در انتخابات شرکت می‌کنند حاکی از امنیت کامل در کشورمان است.

انتهای پیام/