آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ورزشی
کد خبر : 15465
شنبه - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
مسئول کمیته مسابقات هیئت ورزش های رزمی آذربایجان شرقی:

مسابقات کیک بوکسینگ آذربایجان شرقی در اهر برگزار شد

مسابقات کیک بوکسینگ آذربایجان شرقی در اهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار اهرامروز، وحید پاکزاد شنبه در این خصوص در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مرحله نهایی بزرگترین مسابقات انتخابی تاریخ کیک بوکسینگ هیات ورزشهای رزمی استان آذربایجانشرقی دیروز جمعه در سه رده سنی نوجوانان جوانان بزرگسالان در شهرستان اهر با نظم و انضباط خاصی برگزار شد و در نهایت تیمهای IKN تبریز – هیات رزمی اهر و هیات رزمی مراغه به ترتیب در رده های اول تا سوم تیمی این مسابقات جای گرفتند.

وی افزود: این مسابقات با حضور ۲۳۲ ورزشکار از ۱۳ شهرستان و ۱۶ تیم از تبریز در ۲ مرحله طی روزهای ۵ و ۶ مرداد در کلانشهر تبریز و ۲۷ مرداد در شهرستان اهر برگزار گردید و نفرات برتر اوزان مختلف مشخص شدند.

پاکزاد گفت: در این رقابتها در جهت برگزاری مسابقات از داوران مطرح استفاده کردیم و نفراتی چون آقایان صابر محرمزاده (مسول کمیته داوران استان) – پرتوی – بهادری – رحمتی – خرمی – فضلعلی پور – رشتبری – رشیدی – یوسفی – فخری – موسایی – قدیری – نوین – صدقی مهر – حبیبی – کنگری – صدقی – فتحیان – مهدوی – بشیری – اسماعیل زاده – ایلداری در برگزاری هرچه بهتر این رقابتها نقش داشتند.

وی در خاتمه عنوان کرد: از جناب آقای دکتر علیرضا رحیمی و آقای مسعود ملک جهانی (رییس و دبیر هیات ورزشهای رزمی استان آذربایجانشرقی) نیز تشکر میکنم که شرایط برگزاری مطلوب این مسابقات را برای برگزار کنندگان فراهم کردند.

صابر محرم زاده مسئول هیئت ورزشهای رزمی اهر و رئیس کمیته داوران استان نیز در باره نتایج کسب شده توسط ۳ ورزشکار اهری حاضر در مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ انتخابی استان رده بزرگسالان گفت:
احسان پیری فایتر ۷۵ کیلو ارزنده شهرستان اهر در دور اول و دوم (مرحله اول )مسابقات که در تبریز برگزار گردید هر دو حریف خود را با ناک اوتی شکست داد و در مرحله دوم که در اهر برگزار گردید در دور سوم هم حریف خود را با ناک اوتی شکست داد و در دور چهارم حریفش در مقابلش حاضر نشد و در دور پنجم و فینال توانست حریف سرسخت و بسیار قوی خود از تبریز را با گرفتن ناک دانی و با امتیاز شکست دهد و قهرمان این دوره از مسابقات گردد.
ابوالفضل نوایی فایتر وزن ۸۰ کیلو در دور اول استراحت خورد و دور دوم حریف خود را با گرفتن ناک دانی و امتیاز شکست داد ولی در دور سوم در مقابل حریف مراغه ای خود با وجود کسب امتیاز کافی در اواخر راند سوم از ادامه مسابقه انصراف داد و به مدال برنز بسنده کرد و مقام سوم را کسب نمود.
محمد حمیدی فایتر وزن ۵۵ کیلو دور اول استراحت داشت در دور دوم حریف خود از ایلخچی را شکست داد و در دور سوم در مقابل حریفی از تبریز شکست خود و مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب نمود.
در رده سنی نوجوانان و جوانان با کسب یک مدال طلا و یک نقره و ۶ برنز تیم شهرستان اهر با مربیگری بابک نجفی و سرپرستی رسول جوانی به کار خود پایان داد و در آخر ودر مجموع با کسب ۲۴ امتیاز بعد از تبریز در رتبه دوم تیمی قرار گرفت.