آخرین عناوین اخبار » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست » مجلس » ویژه
کد خبر : 21501
سه شنبه - ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس مطرح کرد

پشت پرده‌‌ ایجاد اسرائیل دوم در کردستان عراق را باید از آمریکا جویا شد

پشت پرده‌‌ ایجاد اسرائیل دوم در کردستان عراق را باید از آمریکا جویا شد

به گزارش اهرامروز، بیت الله عبداللهی در خصوص سخنان اخیر ترامپ در مورد ایران ابراز داشت: ترامپ شناختی از ایران ندارد، اصلا او سیاست‌‌مدار نیست بلکه املاک داری است که به تمامی مسائل با دید مالی نگاه می‌کند؛ رئیس‌‌جمهور آمریکا هیچ اطلاعی از فرهنگ، تاریخ، تمدن و رهبری بزرگ ایران ندارد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را  نمی‌شناسد.

وی ادامه داد: ترامپ کوچک‌‌تر از آن است که بخواهد برای ایران مشکل عدیده‌‌ای ایجاد نماید، شاید تحریم‌‌های جدیدی علیه ایران وضع کنند ولی انقلاب ما از زمانی که پا گرفته این تحریم‌‌ها وجود داشته‌‌اند، ولی ما همچنان پابرجا هستیم؛ این وعده الهی است که حق پایدار می‌‌ماند و ظلم از بین می‌‌رود.

نماینده مردم اهر و هریس با بیان این که ما باید روی پای خود بایستیم، تاکید کرد: مجلس قوه قضاییه و مجریه همه با هم باید برای اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی کار کنند و شب روز برای بهتر شدن وضعیت اقتصادی و رفاهی مردم تلاش نمایند.

وی با بیان این که این‌ها همان کسانی هستند که تروریست و داعش را در دنیا به وجود آورده‌‌اند، اظهار داشت: با نتیجه ندادن این برنامه‌‌شان، امروز با شکلی دیگر در پی به وجود آوردن اسرائیل دوم در کردستان هستند، آمریکا دروغ می‌‌گوید که مخالف تشکیل کشور کردستان است؛ در پشت پرده از این موضوع حمایت می‌‌کند چراکه منافع اسرائیل و آمریکا با هم است.

این نماینده مجلس دهم با اذعان به اینکه به هیچ وجه شایسته نیست آمریکا برای اسلام و کشورهای اسلامی تعیین تکلیف نماید، متذکر شد: مشکل آمریکا با اسلام و شیعه و ایمان حاکم بر جوامع اسلامی است، ما باید انسجام خود را حفظ کنیم و بدون ترس و واهمه، مردم و مسئولان جواب آن ها را بدهند.

عبداللهی در خصوص عملکرد دستگاه دیپلماسی در مورد این موضوع بیان کرد: وزارت امور خارجه در این خصوص بسیار فعال است و می‌‌بایست فعال‌‌تر از این هم شود تا ما بتوانیم با استفاده از این فرصت آمریکا را در جهان منزوی کنیم؛ آمریکا هرگز پایبند قرار دادهایی که در دنیا بسته نبوده است و هر کجا پای منافعش در میان بوده عهد شکنی کرده است.

وی با بیان این که ما باید به برجام پایبند بمانیم، افزود: اعتقاد من این است که ایران هرگز نباید طرفی باشد که لغو قرار داد می‌‌کند، ما نباید طرف پیمان شکن باشیم بلکه می‌‌بایست ارتباطات خود را با سایر کشور های ۵+۱ از جمله چین و روسیه و کشورهای اروپایی افزایش دهیم تا ایران به عهد شکنی متهم نشود.

انتهای پیام/