آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » پیشخوان » پیشنهاد سردبیر » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 21625
چهارشنبه - ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر:

برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در اهر تشریح شد

برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در اهر تشریح شد

به گزارش خبرنگار اهرامروز، جلیل علیجانپور ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: باتوجه به اهمیت ورزش و تاکید مقام عظمی ولایت برای گسترش ورزش در میان جوانان و نوجوانان تمام روزهای سال برای ما روز ورزش است و همه آحاد جامعه باید قسمتی از وقت فراغت روزانه خود را به انجام این فریضه مهم اختصاص دهند.

وی با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبداله الحسین و یاران باوفایشان به این مهم اشاره داشت که امام حسین (ع) شهید امر به معروف و نهی از منکر است و امربه معروف یکی از مهم ترین اهداف قیام آن حضرت است که به اصلاح جامعه منجر می شود.

وی با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به همه آحاد جامعه خصوصا ورزشکاران و ورزش دوستان و حامیان ورزش شهرستان اهر خاطر نشان کرد: با توکل به خداوند متعال و یاری همکاران و حمایت مسئولین هیئت ها و مسئولین شهرستان خصوصا فرمانداری و شهرداری و شورای شهرستان و مسئولین ورزش استان برنامه های مختلف ورزشی و فرهنگی تدوین و برنامه ریزی شده است که پاره ای از آنها اجرا شده و قسمتی درحال اجرا است.

این مقام مسئول در راستای مشارکت هیات های ورزشی شهرستان برای اجرای برنامه های هفته عنوان کرد: خدا را شاکرم که در شهرستانی به خدمت مشغولم که هیات های ورزشی فعال و بعضا قهرمان پرور در راستای اهداف جامعه ورزشی فعالیت می کنند و با اتحاد وهمدلی که میان اداره وهیاتها وجود دارد، رویدادهای مختلف فرهنگی و ورزشی برنامه ریزی شد که با شکوه و عظمت در حال اجرا است.

وی با اشاره اینکه منبع تغذیه کننده بدنه ورزش و قهرمانان بالقوه ورزشی را باید در آموزش وپرورش جستجو کنیم اظهار داشت: بنا داریم در این هفته با به صدا درآوردن زنگ ورزش در مدارس شهرستان با همکاری آموزش و پرورش سعی کنیم ورزش را بسط و گسترش دهیم تا درآینده شاهد قهرمانان کشوری و ملی بیشتری در ورزش شهرستان باشیم.

وی گفت :برای همگانی کردن ورزش و ارائه خدمات ورزشی برای عموم مردم با ارائه تخیفات ویژه هفته  سعی خواهیم کرد که به گسترش ورزش در میان عامه مردم بپردازیم.

رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان اهر با تشکر و قدردانی از نماینده مردم شهرستانهای اهر و هریس، فرماندار، معاون فرماندار، سرپرست شهرداری و دیگر مدیران اداراتی که در راستای گسترش ورزش در یک سال گذشته این اداره را همراهی نموده اند اظهار داشت: به این موضوع اعتقاد دارم که این همه موفقیت حاصل شده در ورزش شهرستان به تنهایی با مدیریت بنده حاصل نشده بلکه همه همکاران در هر رده سازمانی وهمه روسای محترم هیات ها و تک تک اعضای جامعه بزرگ ورزش شهرستان در همه عرصه ها در کنار بنده بوده و دراین موفقیت ها سهیم هستند.