آخرین عناوین اخبار » پیشنهاد سردبیر » دولت » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 29247
شنبه - ۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
فرماندار شهرستان اهر:

با همکاری ظرفیت‌های گردشگری شهرستان را از بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم

به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمودی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان اهر ضمن تبریک رو نهضت سوادآموزی و گرامیداشت روز نهم دی‌ماه اظهار داشت: هفته گذشته ستاد شهرستانی تبریز ۲۰۱۸ در شهرستان اهر نیز تشکیل‌شده و فعالیت آن از روز دوشنبه ۱۱ دی‌ماه هم‌زمان با اول ماه ژانویه هم‌زمان با تبریز در این شهرستان نیز آغاز خواهد شد.

وی بابیان اینکه انتظار داریم تمامی ادارات و دستگاه‌ها در مورد ستاد احساس تکلیف و مسئولیت کنند گفت: مسئولی ستاد شهرستانی تبریز ۲۰۱۸ در شهرستان اهر با فرمانداری، مسئولیت اجرایی با شهرداری و دبیر ستاد نیز با اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری است.

فرماندار شهرستان اهر با ذکر اینکه صورت‌جلسه به‌تمامی ادارات ارسال‌شده است افزود: هفته آینده به‌صورت رسمی عملیات اجرایی ستاد را به‌صورت رسمی آغاز خواهیم کرد انتظار داریم که تمامی ادارات و دستگاه‌ها در این مورد همکاری‌های لازم را داشته باشند.

محمودی بابیان اینکه رویداد تبریز ۲۰۱۸ تحول بزرگی است که در استان ما رخ می‌دهد ادامه داد: شهرستان اهر به‌عنوان کریدور گردشگری شمال استان محسوب شده و بخش بزرگی از ظرفیت‌های گردشگری در این منطقه قرار دارد همه باید با کمک یکدیگر کاری کنیم که این زمینه‌های بالقوه به بالفعل تبدیل شوند.

وی با ذکر اینکه ادارات ملزم به گزارش نتایج مصوبات جلسات انجام‌شده به فرمانداری برای انجام بررسی‌های لازم هستند که معلوم شود کدام‌یک انجام‌شده‌اند و یا در دست اقدام می‌باشند گفت: هدف از انجام این کار یافتن موانع و مشکلات پروژه‌های نیمه‌تمام و در دست اجرا و اعلام آن‌ها به شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان شرقی است.

انتهای پیام/