آخرین عناوین اخبار » شهرستان اهر » شهری » شورای پنجم اهر » صفحه نخست
کد خبر : 29999
جمعه - ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر:

برخی‌ها شهرداری و شورا را زمانی می‌شناسند که به آن‌ها نیاز دارند

برخی‌ها شهرداری و شورا را زمانی می‌شناسند که به آن‌ها نیاز دارند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، راضیه عباسی معروفان در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهری و شهرداری اهر با حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای آذربایجان شرقی، اظهار کرد: نشاط سازی فضا شعار فعلی ایران اسلامی است اما فعلاً جمعیت کشور از نظر روحیه افسرده شده‌اند ولی اگر بخواهیم به بحث ایجاد نشاط وارد شویم بخشی از آن به زیباسازی محیط شهری باز می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه برخی تحرکات و اقدامات باعث شده تا ذهنیت‌ها به شهرداری و شورا منفی باشد، افزود: نه این‌که بگوییم ذهنیت‌های منفی نسبت به شهرداری و شورا موجب عدم همکاری با این مجموعه شده، خیر! بلکه نهایت پدیده‌ای به وجود آمده که با شهرداری همکاری نشود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر اضافه کرد: وقتی مأمور سد معبر شهرداری اهر به میلیون‌ها دیه محکوم می‌شود آیا کسی پیدا می‌شود که در واحد سد معبر به امور مربوطه رسیدگی کند؟ اگر مراجع ذی‌صلاح از سد معبر شهرداری اهر حمایت نکنند وضعیتی که مردم اکنون به آن اعتراض می‌کنند شاید به‌جای سامان‌دهی بدتر هم بشود.

عباسی معروفان با انتقاد از این‌که برخی‌ها فقط شهرداری و شورای شهر را به جلسات دعوت می‌کنند تا نیازهایی را که دارند تأمین کنند، گفت: تاکنون کسی نگفته که شهرداری خدمتگزار مردم است برای حمایت از این نهاد شهری حداقل زباله در معابر عمومی نریزیم و هر بار که کسی نیازمندی را دارد آن‌وقت به فکر شهرداری و شورا می‌افتد.

وی بابیان این‌که باید علت عقب‌ماندگی اهر در مقایسه با شهرهای هم‌تراز خود را باید ریشه‌یابی شود که از سوءمدیریت بوده یا … ، تصریح کرد: برخی ادارات حتی توان پرداخت اضافه‌کاری کارکنان خود هم نیستند، سؤال بنده این است که چرا وقتی کسی که اضافه‌کاری نداشته به آن اضافه‌کاری پرداخت کنیم؟ متأسفانه جوی به‌گونه‌ای شده که اگر اضافه‌کاری بی‌خود و بی‌جهت پرداخت نشود می‌گویند شهرداری حق ما را می‌خورد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر ابراز کرد: اگر بدبینی نسبت به دوره قبلی شورا وجود دارد و یا این‌که اگر در گذشته تخلفی صورت گرفته، گناه شورا و شهردار فعلی چیست؟ چرا باید گناه همه پای شورای فعلی نوشته شود؟ چرا در گذشته سکوت کردند و دم بر نیاوردند که حال همه ناظر شورا و شهرداری شده‌اند.

عباسی در پایان یادآور شد: تضعیف شهرداری و شورای اسلامی شهر اهر به نفع هیچ کسی نیست، شهرداری به جای اینکه بر روی خدمت به شهروندان متمرکز شود با تخریب ها، این مجموعه را نباید دچار حاشیه ها شود.

انتهای پیام/