آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » حوادث » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 31666
دوشنبه - ۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اهر:

تلاش امدادگران هلال‌احمر برای نجات پیرمرد ۸۶ ساله اهری/ امدادرسانی به ۵۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک

تلاش امدادگران هلال‌احمر برای نجات پیرمرد ۸۶ ساله اهری/ امدادرسانی به ۵۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک

به گزارش خبرنگار اهرامروز، فیض‌الله محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به نجات یک بیمار در روستای ورگهان اهر اظهار داشت: در پی اعلام درخواست کمک از روستای ورگهان نجات‌گران هلال‌احمر اعزام شدند که در این اقدام تلاش برای نجات یک بیمار انجام شد که قریب به ۱۲ ساعت این عملیات امداد و نجات به طول انجامید.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اهر افزود: همچنین در عملیات دیگری یک مادر باردار از روستای نقدوز با وجود بارش برف و کولاک به مراکز درمان اهر انتقال‌ یافته است.

وی از امدادرسانی به ۴۸ مسافر گرفتار در برف و کولاک در شهرستان اهر خبر داد گفت: اتوبوس حامل ۴۵ مسافر که از خداآفرین عازم تهران بودند به دلیل بسته بودن محورهای مواصلاتی توسط هلال‌احمر در اهر اسکان یافتند.

محمدیان با بیان اینکه ۵۰ خودرویی که در برف و کولاک در محورهای مواصلاتی شهرستان اهر گرفتار شده بودند توسط نجات‌گران پایگاه‌های امداد و نجات هلال‌احمر امدادرسانی شده است بیان کرد: در مجموع به ۱۲۰ نفر گرفتار در برف و کولاک در ۲۴ ساعته گذشته امدادرسانی صورت گرفته است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اهر همچنین از امدادرسانی به مرد ۵۰ ساله که به دلیل قطع انگشت مصدوم شده بود خبر داد، یادآور شد: علاوه بر این‌ها نجات گران هلال‌احمر به ۶ دستگاه خودرو سواری و باری به علت خارج شدن از جاده در محور اهر – تبریز امدادرسانی کرده‌اند.

انتهای پیام/