آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ورزشی » ویژه
کد خبر : 33489
یکشنبه - ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹

پایان مسابقات ورزشی کارگران شهرستان اهر جام شهید اصغرزاده/ تیم شبکه بهداشت و درمان اهر به مقام اول رسید

پایان مسابقات ورزشی کارگران شهرستان اهر جام شهید اصغرزاده/ تیم شبکه بهداشت و درمان اهر به مقام اول رسید

به گزارش خبرنگار اهرامروز، این مسابقات در محل مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران اهر و با حضور ۸ تیم فوتسال از واحدهای کارگری و در مدت ۶ روز برگزار شد.

 در مراسم اختتامیه که روز شنبه مورخه ۲۱ بهمن ماه ۹۶ و با حضور مسئولان شهرستانی و جمعی از مسئولین ادارات و مدیران واحدهای کارگری و ورزشکاران برگزار شد به نفرات برتر در رشته تنیس روی میز و تیم های برتر رشته های ورزشی فوتسال و شطرنج لوح قهرمانی و جوایز نفیس و کاپ اخلاق از طرف هیات ورزشی کارگران اهداء شد.

مرتضی توکلی در مراسم پایانی این دوره از مسابقات ضمن تقدیر و تشکر از حضور تیم های شرکت‌کننده و مسئولین ادارات در این دوره از مسابقات اظهار کرد: مسابقات ورزشی کارگران شهرستان اهر گرامیداشت دهه مبارک فجر با نام جام شهید اصغرزاده (دهه فجر) با حضور ۸ تیم فوتسال و ۱۶ شطرنج‌باز از واحدهای کارگری در ۶ روز برگزار شد.

وی افزود: در پایان این دوره از رقابت‌ها تیم های شبکه بهداشت و درمان اهر، بنیاد مسکن و دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب تیم‌های اول تا سوم شدند و تیم گاز شهرستان اهر نیز به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی با ذکر اینکه این رقابتها به همت اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و با همکاری حوزه بسیج کارمندی و کارگری مالک اشتر، هیئت های فوتبال و شطرنج ادامه داد: در رقابتهای شطرنج نیز آرش همت جو، قربان فرهادی و اصغر پینو اول تا سوم شدند.