آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » پیشنهاد سردبیر » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 33491
دوشنبه - ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۸
گزارشی وصف ناپذیر از راهپیمایی 22 بهمن در اهر؛

خروش انقلابی مردم اهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ پدر شهید: با این حضور پرشور شرمنده شهدا و رهبر فرزانه انقلاب نشدیم

خروش انقلابی مردم اهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ پدر شهید: با این حضور پرشور شرمنده شهدا و رهبر فرزانه انقلاب نشدیم

به گزارش اهرامروز، مردم شهیدپرور و انقلابی این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ بار دیگر دین خود را به شهدای گلگون‌کفن ایران ادا کردند و با حضور پرشور خویش با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، شهدا، حضرت امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تجدید میثاقی دوباره نمودند.

همه آمده بودند تا بگویند: « در بهار آزادی، جای شهدا خالی» ؛ همه آمده بودند تا بگویند: « ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» ؛ آری همه آمدند تا بگویند: « ما قدردان خون شهدای والامقام و دلاورمردی ها و رشادت‌های ایثارگران و جانبازان هستیم.»

همه آمده بودند از پیر تا کودک، زن و مرد و… همه آمدند و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور رساندند و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

مادر شهید عباس بابایی می‌گفت: فرزندان این مملکت با شهادتشان به ما عزت بخشیدند و همه ما وظیفه‌دارم راه آنان را ادامه دهیم.

پدر شهید سید حسین توفیقی می‌گفت: با این حضور پرشور شرمنده شهدا و رهبر فرزانه انقلاب نشدیم.

جانباز ۷۰% مروت پوراسمعیل می‌گفت: حضور نوجوانان و جوانان در راهپیمایی نشان داد خون شهدا و ایثارگران در رگ‌های آنان جاری است و گذر زمان غبار فراموشی بر آنان نیانداخته است.

۲۲ بهمن روز وحدت و به ثمر نشستن انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران است و حضور عظیم مردم در این جشن باشکوه مانند خواری بر چشم دشمنان و بدخواهان نظام فرورفت و غرورآفرین بود.

گزارش از فیض بخش/