آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 33599
سه شنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر:

دانشگاه آزاد اسلامی مصداق روشن اقتصاد مقاومتی است

دانشگاه آزاد اسلامی مصداق روشن اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، دکتر نادر اسدی در نشست مشترک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با دانشگاهیان اهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقدامات عملی در حوزه اقتصاد مقاومتی افزود: این دانشگاه با بهره گیری از توان علمی و پژوهشی تحقیقاتی خود کارنامه موفقی دراین حوزه داشته و با راه اندازی مرکز رشد و واحدهای فناور اقدامات موثری را دراین حوزه انجام داده است.
وی گفت: این دانشگاه با برنامه ریزی لازم در سال ۹۶ در حوزه های مختلف تلاش نموده و توانمندی سازی نیروی انسانی، حمایت از دانشجویان، اساتید و فارغ التحصیلان خلاق و مبتکر را در برنامه کاری خود قرار داده و راه اندازی  واحدهای  فناور و دانش بنیان با تولید تینر بی بو و تینر سبز در فاز اول نمونه ای از این فعالیت است.
این مقام مسئول افزود: این دانشگاه آمادگی دارد در حوزه های پژوهشی، تحقیقاتی، آموزشی و آموزش های ضمن خدمت با ادارات و نهادها همکاری نماید.
وی گفت: هم اکنون این دانشگاه با یکصد و ده آزمایشگاه و کارگاه بزرگترین مجموعه و امکانات و فضای لازم را دارد و آماده عقد قرار داد با ادارات و نهادها است.
دکتر نادر اسدی همچنین به ساخت یادمان برای شهدای گمنام نیز اشاره کرد و افزود  یادمان شهدای گمنام به عنوان اثر فاخر و ماندگار فرهنگی به ثبت رسیده است و هم اکنون به برکت این شهدا اکثر برنامه های فرهنگی معنوی در طول سال در جوار شهدای گمنام انجام می شود.