آخرین عناوین اخبار » پیشنهاد سردبیر » دولت » صفحه نخست
کد خبر : 34900
چهارشنبه - ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳
فرماندار خداآفرین خبر داد

گیرنده‌های تلویزیونی روستاهای خداآفرین تقویت می‌شود

گیرنده‌های تلویزیونی روستاهای خداآفرین تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار اهرامروز، احمدعلی اسدپور در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه پوشش رادیو و تلویزیون شهرستان که با حضور معاون فنی مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی و تعدادی از عوامل فنی و مالی در محل فرمانداری برگزار شد از ایجاد ایستگاه جدید تلویزیون در روستای دینه ور خبر داد و افزود: با ایجاد این ایستگاه بیش از ۱۰ روستای بخش منجوان از پوشش مناسب برخوردار می‌شوند و در سال آینده نیز با بهره‌گیری از اعتبارات شهرستان و مساعدت صداوسیما بخش قابل‌توجهی از مناطق روستایی شهرستان از پوشش مناسب تلویزیونی برخوردار خواهد شد.

اسدپور در این نشست با انتقاد از پوشش نامناسب رادیو و تلویزیون در این شهرستان خواستار  ارتقای کیفیت و تعداد کانال‌های دریافتی به‌منظور جلوگیری از استفاده از گیرنده‌های بیگانه در این منطقه مرزی شد.

معاون فنی مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی نیز بابیان اینکه در خداآفرین ۳۹ ایستگاه تلویزیونی وجود دارد گفت: ۱۲ ایستگاه  این تعداد به‌صورت گیرنده‌های دیجیتال و با پوشش ۱۸ کانال تلویزیونی در اختیار مردم قرار دارد.

حسن محمد علیزاده بابیان اینکه در این سفر زیرساخت‌های محل ایستگاه‌ها از جمله راه و مسیر ایستگاه ‘برق و سایر زیرساخت‌ها ایستگاه جدید دینه ور ونیز ایستگاه صفرلو بازدید انجام شده است گفت: در صورت تأمین زیر ساختها وتجهیزات لازم جهت احداث  ایستگاه دینه ور در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

علیزاده افزود: در شهرستان خداآفرین ۶ شبکه رادیویی از جمله استانی ‘ورزش ‘فرهنگ معارف ‘قرآن ‘جوان روی موج اف ام قابل‌دسترسی است و در صورت تأمین دستگاه‌های مورد نیاز و انجام توافقات اداری پوشش رادیویی نیز بهبود و ارتقا خواهد یافت.

انتهای پیام/