آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » فرهنگ و هنر
کد خبر : 36614
چهارشنبه - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
شهردار اهر:

حضور یافتم تا شاهد شادی شهروندان باشم / تکم گردانی را به حاشیه های شهر هم می بریم

حضور یافتم تا شاهد شادی شهروندان باشم / تکم گردانی را به حاشیه های شهر هم می بریم

به گزارش خبرنگار اهرامروز، شهردار اهر در حاشیه تکم گردانی چهارشنبه سوری گفت: طبق مصوبه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی شهر اهر برای اولین بار با اقدام مستقیم شهرداری و هنرنمایی و زحمت جمعی از هنرمندان نمایش اهر، تکم گردانی در خیابان های مرکزی شهر اهر و در کمال آرامش با استقبال ویژه شهروندان برگزار شد.
کمال امید با اشاره به شور و حال ایجاد شده همزمان با تکم گردانی در محوطه بازار تاریخی و خیابان طالقانی اهر، ابراز داشت: شخصا با همراهی جمعی از اعضای شورا و بخصوص اعضای کمیسیون فرهنگی شورا تا آخر برنامه تکم گردانی چهارشنبه سوری حضور یافتن تا به عینه در شادی و نشاط شهروندان عزیز شرکت کرده باشم.
آنچه زیبا می نمود تشکرهای مردم بود و ما درمی یابیم که احیای سنت های شادی آور برای جامعه یک نیاز است. مردم از برنامه های سنتی و بومی استقلال می کنند و این استقبال ما را در ادامه اقدامات دیگر فرهنگی و هنری تشویق می کند.
شهردار اهر با تاکید بر ادامه تکم گردانی در استقبال از نوروز در شهر اهر افزود: با هماهنگی های انجام شده تکم گردانی را در روزهای بعدی ادامه خواهیم داد و حتی به حاشیه های شهر هم خواهیم برد تا فضای نشاط ایجاد شده عادلانه در نقاط مختلف پخش شود و شرمنده مردم عزیز نشویم.
وی درباره ایجاد نمایش مصوب کمیسیون فرهنگی شورا در راستای جشنواره نوروز گفت: محل نمایشگاه غرفه بندی شده و آماده سازی های جزئی باقی مانده تا قبل از تحویل سال افتتاح شود. این نمایشگاه بثورت سربسته مهیا می شود ا در صورت برودت جوی مشکلی در اجرای برنامه ها بوجود نیاید.