آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ورزشی » ویژه
کد خبر : 37107
یکشنبه - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر معرفی شد

به گزارش خبرنگار اهرامروز، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر ظهر امروز یکشنبه با حضور بهمن آجری رئیس اداره توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و بازرس ویژه وزیر ورزش در اداره کل ورزش و جوانان استان و فرماندار اهر برگزار شد.

فرماندار شهرستان  اهر در این مراسم با ذکر اینکه اداره ورزش و جوانان اهمیت فراوانی دارد اظهار کرد: بیشتر جامعه امروز ما از جوانان تشکیل‌شده و این امر توجه به بیش‌ازپیش به این قشر را هم ازلحاظ ورز و هم مسائل دیگر ضروری‌تر می‌سازد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اهر دارای ظرفیت فراوانی درزمینهٔ ورزش است گفت: شهرستان اهر بیش از ۳۰ هیئت ورزشی فعال دارد که در برخی رشته‌ها دارای قهرمان در سطوح ملی و جهانی است.

محمودی حوزه ورزش و جوانان را در دولت تدبیر و امید دارای اهمیت خواند و عنوان داشت: دولت توجه ویژه‌ای به امر ورزش و جوانان دارد چون با جوانانی روبرو است که آینده این کشور را می‌سازند ازاین‌جهت هم سلامتی و هم سایر امور آنان اهمیت ویژه‌ای می‌یابد.

فرماندار شهرستان  اهر با تأکید بر انسجام‌بخشی به هیئت‌های ورزشی گفت: باید از افراد متخصص در رشته‌های ورزشی در رأس هیئت‌ها استفاده کنیم نباید به دلیل اینکه یک نفر صرفاً در اداره‌ای کارمند است او را به مسئولیت یک هیئت ورزشی گمارد بلکه این امر باید تخصصی بوده و در آن صاحب‌عنوان و نظر باشد.

 وی ضمن تشکر از زحمات جلیل علیجانپور رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر برای حسن الهیارپور رئیس جدید آرزوی موفقیت کرد.

بهمن آجری رئیس اداره توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم ضمن تشکر از فرماندار شهرستان اهر اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان در هر شهرستان نیاز به حمایت دیگر ادارات و نهادها و به‌ویژه فرمانداری دارد تا بتواند به اهداف خود دست یابد.

وی با اشاره به عملکرد خوب جلیل علیجانپور رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر در مدت تصدی این مسئولیت از وی تشکر کرد گفت: وی  در طول تصدی مسئولیت اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر ضمن آشنایی با ورزشکاران و مسئولان عملکرد خوبی داشتند که از وی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 آجری تصریح کرد: تمامی کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان بر اساس شایستگی و تخصص انتخاب و در پست‌های مدیریتی گمارده می‌شوند تا بتوانند در خدمت جوانان این کشور به‌خوبی انجام‌وظیفه نمایند.

رئیس اداره توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ضمن آرزوی موفقیت برای حسن الهیارپور رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر عنوان داشت: وی فردی فعال و باانگیزه است که خود از ورزشکاران شناخته‌شده استان درگذشته هستند و در پست‌های مدیریتی در سایر شهرستان‌ها نیز فعالیت کرده‌اند می‌توانند برای ورزش شهرستان اهر نیز مفید واقع شوند.

 

 

گفتنی است، حسن الهیارپور متولد سال ۱۳۵۷ دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت ورزش از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی دارای ۲۰ سال سابقه خدمتی است که دارای سوابقی همچون مسئولیت ورزشگاه یادگار امام (ره)، ورزشگاه جهان پهلوان تختی، رئیس اداره ورزش شهرستان های بستان آباد، چارویماخ، مرند، معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز بوده و قهرمان کشتی استان و کشور در سالهای ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۰ می باشد.