آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » اقتصاد مقاومتی » اقتصادی » پیشنهاد سردبیر » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 38471
چهارشنبه - ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
امام جمعه اهر:

بهترین زندگی توأم با آرامش و آسایش در روستاهاست/ پرچم بنیاد مسکن باید همیشه برافراشته باشد

به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در دیدار با مدیر و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اهر که به مناسبت دهه تشکیل بنیاد مسکن صورت گرفت، اظهار داشت: به لحاظ این‌که آرامش و رفاه در مسکن تأمین می‌شود و تأکید بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بر صاحب مسکن شدن محرومان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تشکیل و حساب ۱۰۰ امام راحل افتتاح‌شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات ارزشمند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جای‌جای میهن اسلامی پیشانی انقلاب و نظام را سفید کرده است، افزود: توجه مردم به نهادها و سازمان‌هایی که وابسته به ولایت و انقلاب اسلامی است توجه بیشتری دارند.

امام جمعه اهر بر لزوم تقویت مجمع خیرین مسکن‌ساز شهرستان اهر تأکید کرد و گفت: هرچند مجمع خیرین مسکن‌ساز از گذشته نیز وجود داشته اما باید نسبت به قبل فعال‌تر شود و از کسانی که امکانات و روحیه خیّری داشته و در عموم وجهه قابل قبولی دارند در این مجمع‌ها از ظرفیت آنان استفاده شود.

حاجی‌زاده در ادامه بابیان اینکه هیچ بن‌بستی در مسائل معرفتی و شناختی نداریم، تصریح کرد: لازم است از تمامی منبرها برای توسعه استفاده کنیم یعنی همیشه بایستی پرچم بنیاد برافراشته باشد چون بنیاد برگرفته از نام امام و ولایت است.

وی اضافه کرد: از زمانی که در روستاها سند مالکیت از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صادر می‌شود املاک روستایی را بهادار کرده است در حالی که قبلاً شاید ارزش چندانی نداشتند.

امام جمعه اهر، مقاوم‌سازی مساکن روستایی و اجرای طرح هادی را از جمله طرح‌های موفق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: زلزله سال ۹۱ منطقه ارسباران با اینکه خانواده‌های بسیاری را داغدار عزیزان کرد اما برکاتی نیز به همراه داشت و به تعبیر مقام معظم رهبری برای منطقه ارسباران سکوی پرش شد به‌طوری که زلزله روستاها را احیا و بافت روستاها ترمیم شد.

حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه بهترین زندگی که توأم با آرامش و آسایش است در روستاها یافت می‌شود، ابراز داشت: جمعیتی که کلان‌شهرها زندگی می‌کنند با وجود آلودگی هوا، طی مسافت‌های طولانی در سطح شهر، تراکم و آلودگی‌های صوتی و بصری زندگی راحتی ندارند.