آخرین عناوین اخبار » پیشنهاد سردبیر » دولت » شهرستان ها » صفحه نخست
کد خبر : 38739
شنبه - ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
استاندار آذربایجان شرقی در جمع مردم شهر بخشایش:

با پشتیبانی همدیگر می‌توانیم از مشکلات و سختی‌ها عبور کنیم/ لزوم اصلاح و بهسازی راه‌های ارتباطی روستایی و شهری شهرستان هریس

به گزارش خبرنگار اهرامروز، مجید خدابخش در جمع مردم شهر بخشایش شهرستان هریس با تبریک عید مبعث با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) به جهت نجات بشر، عاقبت بخیری و خیر دنیا و آخرت انسان به پیامبری مبعوث شده‌اند، اظهار داشت: هدف اصلی ما از حضور در این شهرستان بازدید و پیگیری روند احداث بزرگراه اهر – هریس – تبریز بوده چراکه این بزرگراه برای آذربایجان شرقی اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه تکمیل بزرگراه اهر – هریس – تبریز علاوه بر تسهیل در عبور و مرور بلکه در کاهش تلفات جاده‌ای نیز تأثیرگذار است، افزود: بزرگراه اهر – هریس – تبریز ۹۵ کیلومتر طول دارد که از ۱۰ سال قبل روند احداث آن آغاز شده و حال به لحاظ اهمیت آن تأخیر در احداث اصلاً جایز نیست.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: متأسفانه هفته‌ای نیست که در جاده اهر – تبریز شاهد حوادث جاده‌ای و تلفات جانی نباشیم و در واقع هر تصادف برای جامعه و خانواده‌ها خسارت جبران‌ناپذیر و سنگینی دارد در همین راستا هر لحظه تکمیل این بزرگراه برای ما مهم و با اهمیت است.

خدابخش بابیان اینکه خوشبختانه حدود ۵۰ درصد بزرگراه اهر – هریس – تبریز تکمیل‌شده و در تلاشیم تا ۵۰ درصد باقی‌مانده را در کمترین زمان ممکن به اتمام برسانیم، گفت: شاید تأیید آن بر مدیرکل راه و شهرسازی استان کمی ناممکن باشد اما قول می‌دهیم نهایت تلاشمان را کرده و این بزرگراه را تکمیل کنیم تا حداقل شاهد حوادث جاده‌ای و تلفات جانی نباشیم.

وی در ادامه مهم‌ترین معضل جامعه کنونی را بیکاری جوانان و مشکلات اقتصادی عنوان کرد و افزود: شهرستانی نیست که به آنجا سفر کنیم و تقاضای اشتغال از ما نباشد به همین جهت مردم اکنون چشم به مسئولان دوخته‌اند تا حداقل‌ها را برای آن‌ها تأمین کنیم که یکی از این موارد اشتغال و تأمین معیشت است.

لزوم اصلاح و بهسازی راه‌های ارتباطی روستایی و شهری شهرستان هریس

استاندار آذربایجان شرقی با ذکر اینکه حضور در جمع شهروندان بخشایشی و کلوانق و بازدید از محورهای مواصلاتی از درخواست‌های نماینده مردم اهر و هریس در مجلس بود تا مسئولان استانی از وضعیت محورهای مواصلاتی شهرهای هریس اطلاع داشته باشند و در جریان خواسته‌های مردم شهرها قرار گیرند.

خدابخش با تأکید بر اینکه مسئولان آذربایجان شرقی خدمتگزار مردم غیور و ولایتمدار استان هستند، یادآور شد: مسئولان استانی با باور قلبی بر خدمت بی‌منت برای مردم اعتقاد دارند و همان‌طور که مردم شهر بخشایش از راه دسترسی نامناسب گلایه‌هایی دارند اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی موظف است تا به خواسته به‌حق مردم این شهر جامع عمل بپوشاند.

وی خاطرنشان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری شعار هر سال را بر مبنای اقتصادی انتخاب می‌کنند این انتخاب شعار نشان از توجه ویژه‌ایشان به مشکلات اقتصادی مردم بوده و مدیران دستگاه‌های اجرایی در کنار سایر مسئولان وظیفه‌دارند تا برای جلب رضایت مردم نهایت تلاش را به جهت رونق اقتصادی، رفع مشکلات معیشتی و ریشه‌کن کردن معضل بیکاری به‌کارگیرند.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان‌بر لزوم اصلاح و بهسازی راه‌های ارتباطی روستایی و شهری شهرستان هریس تأکید کرد.

انتهای پیام/