آخرین عناوین اخبار » دولت » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 39128
چهارشنبه - ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳
معاون فرماندار شهرستان اهر:

وجود مدارس کانکسی در شهرستان اهر زیبنده نام اهر نیست

وجود مدارس کانکسی در شهرستان اهر زیبنده نام اهر نیست

به گزارش خبرنگار اهرامروز، مدد سمندری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اهر در سال جاری با اشاره به برگزاری سومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار شهرستان اهر در تهران اظهار داشت: تا به حال با وجود تنگناهای مالی دولت، خیرین مدرسه‌ساز دستگاه تعلم و تربیت اهر را تنها نگذاشته‌اند.

وی، وجود خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار را مایه خیر و برکت برای جامعه دانست، افزود: همان‌گونه که خیرین یار و یاور دولت در بازسازی مدارس فرسوده بوده‌اند امیدواریم خیرین مدرسه‌ساز این بار نیز برای بازسازی و مرمت ۳۲ مدرسه شهرستان اهر یاری‌رسان ما باشند.

معاون فرماندار شهرستان اهر بابیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز طی سال گذشته برای احداث مدارس در اهر نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان متعهد شده بودند، گفت: با این‌که خیرین با اعتقاد راسخ تصمیم به احداث مدارس می‌گیرند می‌طلبد تا با عزت و احترام از آن‌ها تکریم کنیم.

سمندری اضافه کرد: هرگونه شمه‌ای از توسعه را که در منطقه ارسباران می‌بینیم مدیون آموزش و پرورش هستیم و اگر امروز ما در قامت مسئول و مدیر در جامعه انجام‌وظیفه می‌کنیم در واقع مدیون آموزش و پرورش و معلمان هستیم این در حالی است که باید اکنون قدردان این دستگاه و معلمان باشیم.

وی با تأکید بر اینکه وجود مدارس فرسوده و تخریبی با گذشته ۶ سال از زلزله ارسباران زیبنده شهرستان اهر و منطقه ارسباران نیست، گفت: هیچ‌کسی به‌اندازه اهری‌ها، ارسبارانی‌ها و آذربایجانی‌ها دلسوز زادگاه اش آذربایجان، ارسباران و اهر نیست بلکه اهری و ارسبارانی‌های توانمند مقیم تهران و خارج از کشور وجود دارد که برای جبران کم و کاستی‌های زادگاه خود می‌توانند نقشی داشته باشند.

انتهای پیام/