آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » اقتصاد مقاومتی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 39520
یکشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
امام‌جمعه شهرستان اهر:

جانبازان اسوه وفاداری و غیرت هستند

به گزارش اهرامروز به نقل از ایثار آذربایجان شرقی، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده امام‌جمعه این شهرستان گفت: جانبازان سرافراز در هشت سال دفاع مقدس، ایثار و جان‌فشانی را تا سرحد کمال به منصه ظهور گذاشتند.

وی وفاداری و غیرت را دو خصیصه بارز جانبازان در دوران جنگ بیان کرد و اظهار داشت: این عزیزان با تأسی از علمدار کربلا تا پای جان برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی کردند.

امام‌جمعه اهر افزود: بدون تردید امنیت پایدار ایران اسلامی و موفقیت‌های روزافزون کشور نتیجه رشادت‌های شهدا و حماسه آفرینی جانبازان دلاوری است که با اهدای جسم و جان خود  انقلاب را بیمه کردند.

آیت‌الله حاجی‌زاده صبر و استقامت جانبازان را ستودنی خواند و اظهار داشت: بی‌تردید اجر و پاداش کسانی که در راه دفاع از اسلام و انقلاب جان‌فشانی کرده‌اند، نزد پروردگارشان محفوظ است.

یادآوری می شود؛ همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، امام جمعه اهر به صورت جداگانه با جانبازان سرافراز «همت پوراسمعیل»، «اروج جبرئیل زاده» و خانواده جانباز شهید «محمدحسن فتح اله پور» دیدار و پیام تبریک مقام معظم رهبری را به آنان ابلاغ کرد.

در این دیدارها که فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند با اهدای لوح سپاس از رشادت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان قدردانی شد.

گفتنی است به همین مناسبت با حضور مسئولین اهر ۲۲ جانباز در قالب طرح سپاس از علمداران حماسه دیدار و مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/