آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » پیشنهاد سردبیر » شهرستان اهر » صفحه نخست » مجلس
کد خبر : 41357
یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

دستگاه قضایی در پروژه مسکن‌مهر اجازه ندهد غارت گران اموال مردم آزادانه بچرخند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، بیت‌الله عبدالهی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مسکن‌مهر شهرستان اهر که با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن‌مهر  برگزار شد، اظهار داشت: کسانی که در مساکن مهر ساکن هستند از روی ناچاری مسکن‌مهر  خریداری و به دست برخی افراد حقه‌باز گرفتار شده‌اند و موجب شده تا هم مردم از مسکن‌مهر  سلب اعتماد و با تشکیل پرونده در دستگاه قضایی امورات خود را باید پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه از دستگاه قضایی خواهشمندیم در رسیدگی به مشکلات مسکن‌مهر  شهرستان اهر امور مربوطه را تسهیل کند، گفت: امیدواریم دستگاه قضایی با کسانی که در پروژه مسکن‌مهر  اموال مردم را غارت کرده‌اند اجازه ندهد آزادانه بچرخند و به ریش این و آن بخندند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس، بر لزوم تعریف برنامه زمان‌بندی در راستای تکمیل و تحویل واحدهای مسکن‌مهر  شهرستان اهر تأکید کرد، افزود: نیاز به برنامه زمان‌بندی از سوی پیمانکاران و دستگاه‌های ذی‌ربط پروژه‌های مسکن‌مهر  اهر داریم تا بگویند چه زمانی واحدهای مسکن‌مهر  را تحویل مردم داده و آن‌ها از مشکلات رهایی می‌دهند.

عبدالهی بابیان اینکه مردم ساکن در مسکن‌مهر  اهر توان پرداخت هزینه‌های هنگفت انشعابات را ندارند، گفت: دستگاه‌های خدمات رسان حداقل با کمترین دریافتی و تقسیط انشعابات مسکن‌مهر  شهرستان اهر را واگذار کنند، اگر خدای‌ناکرده اتفاقی برای مردم در پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن‌مهر  بیفتد نمی‌گویند فلان پیمانکار و دستگاه کوتاهی کرده بلکه همه را به‌پای دولت و نظام می‌نویسند.

کسانی دیگر در مسکن‌مهر تخلف کرده‌اند اما نهایت دولت و نظام است زیر سؤال می‌رود

وی ادامه داد: متأسفانه وضعیت بیکاری در شهرستان اهر بی داد می‌کند و عمده ساکنان مسکن‌مهر  با این‌که مشکلات مسکن خود را تحمل می‌کنند بلکه بیکاری نیز گریبان گیر آن‌هاست و همان‌طور که دیدم که مردان از بیکاری شرمنده خانواده و فرزندان می‌شوند لذا باید حال و روز مردم را درک کرده و چاره‌ای برای مشکلات مردم اندیشیده شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس تصریح کرد: پیمانکار یکی از پروژه‌های مسکن‌مهر  اهر که معلوم نیست فراری است یا نه، قبلاً صحبت کرده‌ایم و مدعی شده که ۹۰ درصد پروژه را به اتمام رسانده و هر بار خواستار تأمین منابع مالی است اگر وی به تعهدات خود به‌درستی عمل می‌کرد یقیناً مردم نیز به او اعتماد می‌کردند.

عبدالهی خطاب به قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن‌مهر ، گفت: تا جایی که ممکن است و دولت می‌تواند برای حل مشکلات ساکنین مسکن‌مهر  شهرستان اهر تلاش کنید و اگر کسی با انصاف باشد با دیدن وضعیت زندگی ساکنین مسکن‌مهر  باشد شرم کند.

 وی با تأکید بر اینکه اغلب مردان ساکنین مسکن‌مهر  از درد بیکاری به خود می‌پیچند به‌طوری که نه اشتغال آن‌ها فراهم می‌شود و نه زمینه درآمدزایی، خاطرنشان کرد: کودکان پروژه‌های مسکن‌مهر  که در وضعیت اسفناکی زندگی می‌کنند معلوم است که وقتی بزرگ شدند ذهنیت آن‌ها به دولت، نظام و حاکمیت چگونه خواهد بود هر چند کسانی دیگر در مسکن‌مهر تخلف کرده‌اند اما نهایت دولت و نظام است زیر سؤال می‌رود.

انتهای پیام/