آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » پیشنهاد سردبیر » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 41710
پنجشنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
فرمانده سپاه ناحیه اهر:

گشت‌های بسیج و ستاد احیای امربه‌معروف در اهر راه‌اندازی می‌شود

گشت‌های بسیج و ستاد احیای امربه‌معروف در اهر راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ عبدالحسین ایمانی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اهر با اشاره به اینکه امیدواریم شاهد ماه مبارک رمضانی معنوی و پربرکت باشیم، اظهار داشت: بیمارانی که محدودیت روزه‌داری دارند، تنها در چهاردیواری مجاز به خوردن و آشامیدن هستند و این افراد نمی‌توانند در ملأعام به بهانه بیماری حرمت ماه مبارک رمضان بشکنند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر از راه‌اندازی گشت‌های بسیج و ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر در طول ماه مبارک در شهرستان اهر خبر داد و افزود: گشت‌های بسیج و سپاه در کنار عوامل نیروی انتظامی در جهت اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر نظارت خواهند داشت.

وی بابیان اینکه کارت ضابطین ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان اهر از استان صادر و تحویل‌شده است، گفت: گشت‌های ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر اهر به‌طور یک ناحیه به مناسبت ماه مبارک رمضان در سطح شهر اهر حضور می‌یابند و این گشت‌ها متشکل از علماء، مسئولین ادارات، اقشار مختلف مردم محلات، هیئت امنای مساجد است.

ایمانی تصریح کرد: گشت‌های بسیج و ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر در تمامی مباحث امربه‌معروف و نهی از منکر علی‌الخصوص در ماه مبارک رمضان تلاش می‌کنند تا خدای‌ناکرده کسی در مشکل ایجاد نشده و حرمت ماه رمضان نشکند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر با تأکید بر این‌که همواره دشمن به دنبال ضربه زدن به اسلام با نظرات، افکار ناشایست و تبلیغات مسموم است، گفت: هدف دشمنان از توطئه علیه مسلمانان تنها ایران نیست بلکه سعی دارد تا به دین اسلام ضربه وارد کند و این دشمنی‌ها بیشتر کفر است.

وی خاطرنشان کرد: مسلمان بودن در زمان کنونی سخت و محدودیت دارد اما بسیار شیرین است ولی اسلام با بروز و ظهور انقلاب اسلامی به اوج اقتدار خود رسیده به‌طوری که تا به حال نشده که دین اسلام و شیعیان به این اندازه به اقتدار برسند.

انتهای پیام/