آخرین عناوین اخبار » شهرستان اهر » صفحه نخست » قضایی و انتظامی
کد خبر : 42289
یکشنبه - ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
دادستان عمومی و انقلاب اهر:

با متصرفان غیرقانونی حریم رودخانه‌ها برخورد قاطع و قانونی می‌کنیم

با متصرفان غیرقانونی حریم رودخانه‌ها برخورد قاطع و قانونی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار اهرامروز، رحیم عبدالهی در سومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان اهر بابیان اینکه دستگاه قضایی پیش از این‌ها برای آزادسازی حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها از دست متصرفان اقدام کرده است، اظهار داشت: دستگاه‌های ذی‌ربط همیشه بهانه می‌کنند که برای آزادسازی بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها اعتبار لازم را ندارند و همین نبود اعتبار در اجرای احکام با مشکل مواجه می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر که شاهد تصرف بستر و حریم رودخانه‌ها هستیم اگر با مختلفان هم‌اکنون برخورد قانونی صورت نگیرد شاید برای سال‌های آینده دیگر رودخانه‌ای باقی نماند و چنانچه امروز نتوانیم با کسانی که حریم رودخانه‌ها را تصرف می‌کنند برخورد نکنیم فردا دیر خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر با اشاره به اینکه سابقه برخی‌ها در تصرف حریم رودخانه‌ها به سالیان سال باز می‌گردد، گفت: دستگاه قضایی شهرستان اهر با قوت تمام با کسانی که حریم رودخانه‌ها به‌صورت غیرقانونی تصرف کرده‌اند برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

عبدالهی تأکید کرد: در رابطه با تصرفات غیرقانونی مستقیماً ورود پیدا می‌کنیم و از دستگاه‌های ذی‌ربط انتظار داریم در این خصوص نهایت همکاری را داشته باشند.

انتهای پیام/