آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » فرهنگ و هنر » ویژه
کد خبر : 43244
چهارشنبه - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
رئیس انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر:

کارگاه و اردوی آموزشی عکاسی با حضور استاد افشین بختیار در اهر برگزار می شود

کارگاه و اردوی آموزشی عکاسی با حضور استاد افشین بختیار در اهر برگزار می شود

به گزارش اهرامروز، محمدرضا بهمرام در گفتگو با خبرنگاران با بیان این خبر اظهار داشت: این دوره در راستای آموزش و ارتقاء دانش عکاسی برای اعضای انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر و هنرجویان آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی باخیش تدارک دیده شده است.

وی عنوان کرد:اردوی این دوره روز شنبه ۲۶ خرداد ماه از ساعت ۶ صبح به مناطق ییلاقی حومه اهر خواهد بود و هنرمندان شرکت کننده پس از عکاسی در محل زندگی عشایر تعداد ۱۰ فریم از تصاویر ثبت شده خود را جهت نقد و بررسی به دبیرخانه دوره تحویل خواهند داد تا در کارگاه ترتیب یافته با حضور استاد بختیار مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

بهمرام خاطرنشان شد : همچنین از میان آثار ارائه شده به دبیرخانه تعداد ۳ اثر به عنوان آثار برگزیده معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

رئیس انجمن هنر عکاسی اهر، هزینه در نظر گرفته شده برای ثبتنام دوره را ۳۰۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت:  شرکت در این دوره برای عموم آزاد است و در پایان دوره برای شرکت کنندگان گواهی شرکت ارائه خواهد شد و الویت با هنرمندانی می باشد که زودتر ثبت نام نمایند.

محمدرضا بهمرام با اشاره به اینکه استاد افشین بختیار چهره سرشناس در عرصه هنر عکاسی میباشد تشریح کرد : استاد بختیار دارای نشان درجه یک هنری از وازرت فرهنگ وارشاد اسلامی کشور میباشد و در زمینه عکاسی طبیعت ایران، مستنـد اجتماعی، معمـاری، صنعتی، هوایی، محیـط زیست و آثارباستانی تبحر ویژه ای دارد و تألیف و چاپ بیش از ۶۵ عنوان جلد کتاب عکاسی را در کارنامه خودبه یدک می کشد و همچنین از داوران ممتاز فستیوالهای معتبر عکاسی در ایران و خارج از کشورمیباشد ، وی تا کنون نمایشگاه های متعدد عکاسی را در ایــران، آلمــان، اتــریش، سـویس، قطـر، امـارات، سوریـه، دانمـارک، برگزار نموده است.

بهمرام ضمن تقدیر و تشکر از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر، اداره امور عشایر شهرستان اهر، شهرداری اهر، غذاخوری و دیزی سرای رستم زاده و کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری، برگزاری این دوره ها را برای هنرمندان عرصه عکاسی مفید و مثمر ثمر عنوان کرد و بر استمرار دوره های آموزشی در این سطح را تأکید کرد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در این دوره ی آموزشی با شماره همراه ۰۹۱۴۸۹۴۲۶۷۱ حد اکثر تا پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه ۹۷ تماس بگیرند.