آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » استانها » شهرستان اهر » صفحه نخست » فرهنگ و هنر
کد خبر : 43312
پنجشنبه - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
رئیس انجمن هنرهای تجسمی اهر خبر داد

کارگاه آموزش تکنیک‌های تصویرگری با حضور ستاره معتضدی در اهر برگزار می‌شود

به گزارش اهرامروز، آرزو شامی در گفتگو با خبرنگاران با بیان این خبر اظهار داشت: این دوره  جهت آشنایی اصولی هنرمندان طراح شهرستان اهر با تکنیکهای تصویر گری در نظر گرفته شده.

وی عنوان کرد: زمان در نظر گرفته شده برای این کارگاه یک روز می باشد که در مورخه ۲۷ خرداد ماه ۹۷ در محل کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری برگزاری خواهد شد.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی اهر، هزینه در نظر گرفته شده برای ثبت نام دوره را  ۲۰۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت:  شرکت در این دوره برای عموم آزاد است و برای شرکت کنندگان گواهی پایان دوره ارائه خواهد شد، لذا علاقه مندان میتوانند جهت ثبتنام و حضور در این گارگاه با شماره های : (۰۹۰۲۴۲۳۴۶۵۳ و ۴۶۵۳ ۴۲۳ ۰۴۱۴ ) تماس حاصل فرمایند که با توجه به ظرفیت درنظر گرفته شده برای این کارگاه، اولویت با عزیزانی میباشد که زود تر ثبتنام نمایند.

آرزو شامی با اشاره به خلاصه ای از رزومه فعالیتی ستاره معتضدی  ستاره معتضدی  گفت : متولد ۱۳۶۰ کرمانشاه است
که در عرصه طراحی ، گرافیک ، تصویرگری و عکاس و همچنین بیش از ۲۰ سال در تصویرسازی کتاب کودکان و نوجوانان فعایت دارد که چاپ چندین جلد کتاب در ایران ، لبنان . ترکیه . کره جنوبی و … به عنوان گوشه ای از فعالیتهای هنری وی محسوب می شود  که وی توانسته در چندین بینال و جشنواره تصویرسازی داخلی و خارجی مقام های متعددی را ازآن خود نماید.

شامی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اهر،  برای برگزاری این کارگاه آرزوی امید واری کرد انجمن هنرهای تجسمی در مسیر هنری خود بتواند گام های موثری را برای هنرمندان شهرستان اهر بردارد.