آخرین عناوین اخبار » پیشنهاد سردبیر » صفحه نخست
کد خبر : 44995
سه شنبه - ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
با حضور مسئولان استانی و کشوری؛

محمدرضا سلطان زاده رئیس سازمان بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی شد

به گزارش اهرامروز، سردار عابدین خُرّم در آئین تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان‌شرقی که در سالن همایش‌های شهید شایان مهر دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد با اشاره به اینکه در آستانه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم اظهار داشت: دشمنان انقلاب هر چه در چنته و توان دارند به کار می‌گیرند تا انقلاب در این مرحله متوقف شود ولی تا بحال موفق به این کار نشده‌اند.

وی با بیان این که  خداوند به کسانی که تلاش می‌کنند وعده برکت داده است گفت: خداوند به همه کسانی که همواره تلاش کرده و دغدغه دارند و خود را برای تحولات و حرکات بزرگ وقف می‌کنند، وعده برکت به خود و عمل آنها داده است که شاید مسلمان هم نباشد ولی عدل الهی بر این است که برکت داده شود.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه ما در حال پیشرفت هستیم تصریح کرد: ما در حال رشد، پیشرفت و نزدیکی به قله‌های افتخار آمیز تثبیت انقلاب اسلامی در جهان هستیم.

وی افزود: اگر انقلاب تثبیت شود، اسلام و جهان اسلام در دنیا قد علم خواهد کرد و هویت دینی، علمی و سیاسی خود را مجددا بازخوانی خواهد کرد.

سردار خُرّم با اشاره به اینکه امروزه جهان اسلام در دست استکبار قرار گرفته است عنوان کرد: ما زمانی نگران جریان‌های صیهونیستی یهودی بودیم که بعد از آن ضلع دومی تحت عنوان یهودیت مسیحی تشکیل شد، اما در حال حاضر باید نگران تکمیل ضلع سوم از این مثلث به دست کشورهای غافل اسلامی باشیم تا یهودیت اسلامی تشکیل نشود.

وی خاطر نشان کرد: هدف این مثلث به منظور نابودی انقلاب بنا نهاده شده است و قصد دارند عامل و مانعی برای ممانعت از رسیدن انقلاب به سر منزل مقصود خود باشند.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان این که ما در داخل کشور نعمتی مانند امنیت را داریم ابراز کرد: دشمن می‌خواهد بابرپایی بلوا و آشوب، این آرامش و امنیت را از ما بگیرد تا خود در آرامش باشند.

وی با تاکید بر این که علم آموزی ارزش دارد تصریح کرد: دانشجو موذن جامعه است و اگر امت به خواب برود، دانشجو باید با کار فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و خدمات دهی امت را از خواب غفلت بیدار کند.

انتهای پیام/