آخرین عناوین اخبار » پیشنهاد سردبیر » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 50460
چهارشنبه - ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
با اتمام طرح صورت گرفت؛

خداحافظی جعفر مهدی زاده از ریاست بیمارستان باقرالعلوم اهر/ گزینه‌ای برای ریاست بیمارستان انتخاب نشده است

خداحافظی جعفر مهدی زاده از ریاست بیمارستان باقرالعلوم اهر/ گزینه‌ای برای ریاست بیمارستان انتخاب نشده است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، روز دوشنبه ۱۶ مهرماه با برگزاری آیین تودیع در سالن جلسات بیمارستان باقرالعلوم اهر، دکتر جعفر مهدی زاده با اتمام طرح از ریاست بیمارستان خداحافظی کرد و البته شایان‌ذکر است که هنوز جایگزینی برای مهدی زاده تعیین نشده است.

علی نیرپور، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر با تأیید خداحافظی رئیس بیمارستان باقرالعلوم اهر در پاسخ به این سؤال که آیا دکتر مهدی زاده استعفا داده یا دلیل دیگری برای کناره‌گیری از ریاست بیمارستان داشته است؟ گفت: اصلاً استعفایی درکار نیست بلکه ایشان بعد از گذراندن طرح که مدت آن‌هم به اتمام رسیده بود از ریاست بیمارستان کناره‌گیری کرد.

وی افزود: دانشجویان دکتری بعد از فارغ‌التحصیلی مکلف‌اند تا تحت عنوان نیروی طرح در مراکز بهداشتی و درمانی نسبت به گذراندن دوره طرح اقدام کنند که بعد از گذران طرح می‌توانند مدرک تحصیلی خود را دریافت کنند و طرح دکتر مهدی زاده نیز تا مهرماه بود که به اتمام رسید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر بابیان اینکه دکتر جعفر مهدی زاده قصد ادامه تحصیل دارد، خاطرنشان کرد: ما علاقه‌مند بودیم تا دکتر مهدی زاده در ریاست بیمارستان باقرالعلوم اهر بماند اما قبول نکردند.

نیرپور در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا جایگزینی برای ریاست بیمارستان باقرالعلوم اهر انتخاب‌شده است یا خیر؟ یادآور شد: تا به حال گزینه‌ای برای ریاست بیمارستان باقرالعلوم اهر انتخاب نکرده‌ایم اما سعی داریم تا در کمترین زمان فردی را به ریاست بیمارستان انتخاب کنیم.

قصد ادامه تحصیل داشتم که در ریاست بیمارستان اهر نماندم

جعفر مهدی زاده، رئیس سابق بیمارستان باقرالعلوم اهر ضمن تأیید خداحافظی از ریاست بیمارستان اهر گفت: واقعیتاً طرحم به اتمام رسیده بود و می‌توانستم مجدداً تمدید کنم ولی بیشتر علاقه‌مندم تا با مدرک فوق تخصص پزشکی به اهری‌ها خدمت ارائه دهم.

رئیس سابق بیمارستان باقرالعلوم اهر ادامه داد: در این مدتی که در خدمت اهری‌ها بودم روزهای خوشی را تجربه کردم نه‌تنها آزار و اذیتی ندیدم بلکه با احترام و خوشی با من رفتار شد که از این بابت از شهروندان اهری سپاسگزارم.

انتهای پیام/