آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 52920
یکشنبه - ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
معاون خدمات شهرداری اهر:

شهروندان اهری در صورت مشاهده سارقان اموال عمومی شهر اهر با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند/ افزایش سرقت اموال عمومی شهر و کابل های برق در اهر

شهروندان اهری در صورت مشاهده سارقان اموال عمومی شهر اهر با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند/ افزایش سرقت اموال عمومی شهر و کابل های برق در اهر

شهرام عبادی در گفت‌وگو با اهرامروز با اظهار تاسف از افزایش سرقت از اموال عمومی در پارک ها و سرویس های بهداشتی اظهار داشت: متاسفانه سرقت اموال عمومی پارک ها و سرویس های بهداشتی به معضلی برای شهرداری اهر تبدیل شده است.
وی افزود: اخیراً دو فقره سرقت از چراغ های روشنایی پارک های دکتر قاسم خان اهری و بهرام آباد که سارقان اقدام به سرقت کابل برق و چراغ های روشنایی کرده بودند با اقدامات پلیس و دستور مقامات قضایی دستگیر شدند.
معاون خدمات شهری شهرداری اهر بابیان اینکه شب گذشته ۱۲ پایه چراغ در رودخانه کیچیک چای اهر به سرقت رفته است، ادامه داد: ۱۲ پایه چراغی که قرار بود در جریان سامان دهی کیچیک چای اهر نصب شود متاسفانه به سرقت رفته است.
عبادی اضافه کرد: در ادامه ۸ مورد از سر چراغ برنزی میدان دادگستری، کابل های برق سرتاسر محله شابل آباد و سرقت فیوز برق از کنتاکتورها با سیم چین قطع کرده و به سرقت می برند.
وی از شهروندان اهری خواست تا در صورت مشاهده سارقان اموال عمومی در پارک ها، سرویس بهداشتی ها و محلات با شماره ۱۳۷ تماس حاصل کرده و مراتب را به شهرداری اهر گزارش دهند و گفت: گشت های شهرداری اهر به صورت شبانه روزی ادامه دارد امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم سارقان اموال عمومی را دستگیر و تحویل مراجع انتظامی و قضایی دهیم.
معاون خدمات شهری شهرداری اهر از آماده سازی گرمخانه در شهر اهر خبر داد و خاطرنشان کرد: گرمخانه را جهت سامان دهی افراد کارتن خواب ها یک هفته ای است که آماده کرده ایم و در زمان که بهزیستی اراده به معرفی افراد واجد شرایط کند در گرمخانه می توانند اقامت کنند.
عبادی با قدردانی از همکاری شهروندان اهری در اجرای زنده گیری سگ های ولگرد و تحویل نان خشک یادآور شد: سامانه ۱۳۷ شهرداری اهر آماده دریافت گزارشات مردمی است.