آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » فرهنگ و هنر
کد خبر : 53921
پنجشنبه - ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مدیر مسئول نشریه دوهفته‌نامه صدای ارسباران:

مطالبه‌گری و تاثیرگذاری در توسعه منطقه ارسباران از وظایف اصحاب رسانه است

مطالبه‌گری و تاثیرگذاری در توسعه منطقه ارسباران از وظایف اصحاب رسانه است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، صولت همت‌جو جوبند در آیین افتتاح دفتر تحریریه دوهفته‌نامه «صدای ارسباران» با اشاره به اینکه ما ۱۰ سالی می‌شود که در عرصه روزنامه‌نگاری و خبر فعالیت می‌کنیم، اظهار داشت: نشریه‌ای که ابتدا با آن پا به عرصه روزنامه‌نگاری گذاشتیم، هفته‌نامه عصر آدینه بود. هرچند صاحب امتیاز عصر آدینه ما نبودیم اما همکاری داشتیم و بعدها با نظر و پیشنهاد همکاران تصمیم به اخذ مجوز و انتشار «نشریه دوهفته‌نامه صدای ارسباران» گرفتیم.

وی افزود: رسانه‌ها و مطبوعات پل‌ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و در این میان خبرنگاران و روزنامه‌نگاران وظیفه خطیری همچون پیگیری دغدغه مردم و انعکاس دقیق آن را با رعایت صداقت دارند.

مدیر مسئول نشریه دوهفته‌نامه صدای ارسباران ادامه داد: دفتر نشریه دوهفته‌نامه صدای ارسباران تنها متعلق به این نشریه نیست بلکه همه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران می‌توانند از این دفتر در راستای سیاست‌گذاری رسانه‌ای و تعامل بیشتر استفاده کنند.

همت‌جو با تاکید بر لزوم راه‌اندازی خانه مطبوعات ارسباران در شهرستان اهر گفت: از همکاران می‌خواهم برای راه‌اندازی خانه مطبوعات ارسباران در شهرستان اهر تلاش کرده و با همدیگر همکاری کنیم، چراکه با خانه مطبوعات ارسباران راحت‌تر می‌توانیم مطالبات مردمی و حتی خبرنگاران را پیگیری کنیم.

وی بابیان اینکه تا آن‌جایی که مطلع هستم تعدادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه اهر علی‌رغم تلاش‌ها برای انعکاس اخبار و رویدادها؛ هیچ‌گونه پشتوانه مادی و معنوی ندارند، گفت: ما بایستی در عین حال که مطالبات مردمی را پیگیری می‌کنیم از نقص‌ها و نقاط قوت‌ها نیز بگوییم و به سمتی حرکت کنیم تا منجر به توسعه و آبادانی منطقه ارسباران و بالاخص شهرستان اهر شود.

مدیر مسئول نشریه دوهفته‌نامه صدای ارسباران اضافه کرد: خوشبختانه مسئولان نسبت به رفع مشکلات مردم آگاهی خوبی دارند و اگر مسئولی هم نسبت به مسائل و مشکلات مردم کم‌لطفی می‌کند این وظیفه روزنامه‌نگاران و اصحاب قلم و رسانه است تا آنها را از خواب بیدار کند لذا از همکاران انتظار داریم سوای سلایق سیاسی و دیدگاه‌ها با همکاری همدیگر مطالبات را پیگیری نماییم.

همت‌جو با تاکید بر اینکه بنده به لحاظ علاقه‌ای که به اهر و قره‌داغ دارم راضی نیستم تا مردم زادگاهم را درگیر با مشکلات ببینم، اظهار کرد: جای خوشحالی است عکاسان و اصحاب قلم شهرستان اهر با همت و پشتکارشان برای اهر افتخارآفرینی می‌کنند.