آخرین عناوین اخبار » شهرستان اهر » صفحه نخست » فرهنگ و هنر
کد خبر : 54959
سه شنبه - ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر:

هنرمندان در نظام اسلامی به جایگاه و ارزش والایی دست یافته‌اند

هنرمندان در نظام اسلامی به جایگاه و ارزش والایی دست یافته‌اند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام سیدتقی امیرفاطمی در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان اهر که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی صورت گرفت، با اشاره به اینکه برخی از واقعیت‌ها تنها با هنر هنرمندان قابل نمایش و تاثیرگذاری در جامعه است، اظهار داشت: متاسفانه در زمان رژیم پهلوی هیچ ارزشی برای هنرمندان ارزشی قائل نبودند و با کمال تاسف از آن هنرمندانی حمایت می‌کردند که فرهنگ غربی‌ها تبلیغ می‌کردند.

وی با ذکر اینکه هنرمندان در نظام اسلامی به جایگاه و ارزش والایی دست یافته‌اند، افزود: آن‌چه که باعث می‌شود آثار هنرمندان و خود هنرمند جاودانه بماند همراهی ولایت‌فقیه است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر، دلیل جاودانگی آثار هنرمندان و هنرمندان را همراهی با ولایت ذکر کرد و گفت: هنرمندان برای موقعیت بیشتر همراه با ولایت بوده و هستند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سید شهیدان قلم شهید سید مرتضی آوینی و نامگذاری روز بیستم فروردین سالروز شهادت این شهید بزرگوار به عنوان روز هنر انقلاب و شروع هفته هنر انقلاب در بیان اهمیت و ارزش  هنر در انقلاب اسلامی گفت: هنر متعهد هنر پاک و والایی است که انسان را به تعالی و کمال رهنمون می‌شود و از ابتذال و فساد بازمی‌دارد هنر به عنوان شیواترین و نافذترین زبان در نظام جمهوری اسلامی جایگاهی بس رفیع دارد.

الیاس ممی‌پور در بخش پایانی سخنان خود گفت: از تمام انجمن‌های فرهنگی و هنری می‌خواهیم تا با جدیت تمام در برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته هنر انقلاب اسلامی همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/