آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 55016
جمعه - ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
فرماندار شهرستان اهر:

تک‌تک‌مان پاسدار و سپاهی جمهوری اسلامی هستیم/ سپاه مانع از پیش‌روی و نفوذ داعش به قلب اروپا شده است

تک‌تک‌مان پاسدار و سپاهی جمهوری اسلامی هستیم/ سپاه مانع از پیش‌روی و نفوذ داعش به قلب اروپا شده است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در راهپیمایی حمایت از سپاه و محکومیت اقدام ترامپ در تروریستی خواندن این نهاد مردمی در اهر ضمن تشکر از مردم شهرستان اهر به دلیل حضور در راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران با اشاره به این‌که سپاه پاسداران در خط مقدم مبارزه با تروریسم است، اظهار داشت: قراردادن سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی از سوی سردمداران آمریکایی از سوی ملت ایران محکوم است در حالی که آمریکایی‌ها حامی تروریسم در جهان هستند.

وی افزود: سپاه پاسداران به دنیا ثابت کرده که در مبارزه با تروریسم کم‌کاری نکرده و در این راه شهدای بسیاری نیز تقدیم کرده است و با آن‌که آمریکا در عراق و سوریه مدعی مبارزه با تروریسم است بایستی آن را هم بگوید که خود داعش و القاعده را تشکیل داده است و سپاه پاسداران برای برقراری امنیت در منطقه با تروریست‌ها عملاً و بدون شعار مبارزه می‌کند.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: اگر سپاه پاسداران مقابل تروریست‌های داعش نمی‌ایستاد تروریست‌ها به قلب اروپا نفوذ کرده بودند.

محمودی بابیان اینکه ملت ایران و اقشار مختلف در برابر اقدام اخیر و خارج از عرف آمریکا از سپاه پاسداران حمایت کرده‌اند، گفت: تک‌تک‌مان پاسدار و سپاهی جمهوری اسلامی هستیم و در برابر تهاجمات دشمنان از کشور و ارزش‌های اسلامی‌مان دفاع می‌کنیم.

وی با ذکر اینکه جمهوری اسلامی تمامی نیروهای نظامی آمریکا را در منطقه به چشم تروریست می‌بیند، ابراز داشت: قراردادن سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی بدون پاسخ نخواهد ماند و حامیان تصمیم ترامپ نیز از این حمایت‌شان پشیمان خواهند شد.