آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 55155
چهارشنبه - ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش اهر مطرح شد؛

حسن‌زاده: تقدیر از معلمان نباید صرفاً به هفته معلم منتهی شود/ رمضان‌پور: شورای معلمان مدارس اتاق فکر آموزش و پرورش تلقی می‌شود

حسن‌زاده: تقدیر از معلمان نباید صرفاً به هفته معلم منتهی شود/ رمضان‌پور: شورای معلمان مدارس اتاق فکر آموزش و پرورش تلقی می‌شود

به گزارش اهرامروز، علی حسن‌زاده در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش اهر در سال‌جاری؛ سال «رونق تولید» را برای آموزش و پرورش رونق تولید فکر و اندیشه عنوان نموده اظهارکرد: تولید علم و اندیشه است که منجر به تولید ثروت می‌شود و شروع این فرایند در دست معلمان است.

معاون فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: در کل دنیا نسبت به جامعه معلمان دیدگاه مثبت و ویژه‌ای وجود دارد و وظیفه تمامی دستگاه‌ها و نهادهاست که نه تنها در هفته معلم بلکه در طول سال از فرهنگیان جامعه تقدیر نمایند.

شورای معلمان مدارس اتاق فکر آموزش و پرورش تلقی می‌شود

قادر رمضان پور در این نشست ضمن تبریک سال جدید و تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین آرزوی سالی پربار برای دستگاه تعلیم و تربیت کشور، وقوع حادثه سیل و جان‌باختن عده‌ای از هم‌وطنان عزیزمان در این حادثه را مصیبت بار و جان‌کاه دانست.

مدیر آموزش و پرورش اهر، کمک مادی و معنوی به حادثه‌دیدگان این فاجعه را وظیفه انسانی و شرعی ما دانسته اظهار داشت: بر اساس نامه ارسالی از اداره‌کل استان، کمک‌های جمع‌آوری شده از استان آذربایجان شرقی و منطقه اهر بر اساس تقسیم‌بندی به استان خوزستان ارسال خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: بر اساس اولویت‌های مطرح شده در اوایل سال‌تحصیلی ۹۸-۹۷ تکریم شان و مقام معلمان، جزو اصلی‌ترین اولویت‌های این مدیریت است و شورای معلمان مدارس اتاق فکر آموزش و پرورش تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: برای اولین‌بار در سطح شهرستان از ۱۱۲ معلم و دانش‌آموز پژوهش‌گر و همچنین برای اولین‌بار از ۴۰ نفر از دبیران دارای نمره نهایی بالا در دوازدهمین جشن نخبگان تجلیل شد.

رمضان پور با بیان اینکه با همکاری مدیریت استخرهای الجواد و المهدی تایم‌های اختصاصی رایگان برای کلیه معلمان منطقه در نظر گرفته خواهد شد و همچنین ۵ تایم جنگ شادی با حضور کلیه فرهنگیان و بازنشستگان منطقه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور در منزل ۳ جانباز فرهنگی و ۱۰ خانواده شهید ادامه داد: در تمامی حوزه‌های پرورشی و آموزشی روند رو به رشد دیده می‌شود که این موفقیت مرهون کارکنان صف و ستادی این مدیریت است و همه در این توفیق سهیم هستند.

مدیر آموزش و پرورش افزود: در هفته معلم سعی داریم تمامی مدیران قبل از انقلاب را گرد هم آورده از تجربیات ایشان در زمینه ارتقای شاخص‌های آموزشی و پرورشی استفاده کنیم.

انتهای پیام/