آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 55804
یکشنبه - ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷
فرمانده سپاه عاشورا:

سپاه پاسداران برای دشمنان لقه گلوگیری است و دشمنی با این نهاد تمامی ندارد/ سپاه ناحیه اهر جزو نواحی موفق سپاه آذربایجان شرقی است

سپاه پاسداران برای دشمنان لقه گلوگیری است و دشمنی با این نهاد تمامی ندارد/ سپاه ناحیه اهر جزو نواحی موفق سپاه آذربایجان شرقی است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، سردار سرتیب دوم پاسدار عابدین خرّم در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه اهر که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ۴ دهه گذشته را با موفقیت و اقتدار پشت سر گذاشته است اظهار داشت: اگر جامعه‌ای بخواهد در آینده موفقیت به دست آورد ابتدا باید به گذشته‌اش بنگرد که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به این موضوع اشاره کرده‌اند.

وی افزود: انقلاب اسلامی فراز و فرودهای بسیاری داشت، انقلاب اسلامی دشمنی‌های بسیار سنگینی را پشت سر گذاشت، انقلاب اسلامی از طریق معجزه ذهنی امام راحل که خداوند متعال عنایت فرموده بود بر مبنای مبانی دین اسلام که کاملاً برای بشریت جدید و نوع بود در ذهن امام راحل خلق شد و امام راحل در کنار حاکمیت‌های طاغوتی، مادی و جبهه استکبار آن را تاسیس کرده بود راه‌اندازی کرد.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی ادامه داد: ماهیتاً انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های شکل‌گرفته تفاوت‌های اساسی دارد و یک پیام الهی، دینی و انسانی و فطرت الهی بر بشریت است.

خرّم گفت: تفکرات غربی، شرقی، امپریالیستی، صهیونیستی و سوسیالیستی بر این موضوع صحه گذاشته‌اند که انقلاب اسلامی و حاکمیت دینی، غیر از حاکمیتی است که اکنون در دنیا وجود دارد بر بشریت عرضه شده است و مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرده‌اند انقلاب اسلامی و حکومت دینی تنها حکومتی است که بر معیار و ارزش‌های الهی پایه‌گذاری شده و ۴۰ سال بر آن مبنا حرکت می‌کند.

وی با ذکر این‌که انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته شعار و مسیر خود را تغییر نداده است، گفت: انقلاب اسلامی به شعارهای اولویه‌اش همچنان پایبند است و خیانتی به شعارهای انقلاب اسلامی نشده است، انقلاب اسلامی برای آن بود که ملت ایران از یوغ استبداد و استکبار رهایی یافته و آمدن به حاکمیت خداوند متعال بود، برخی‌ها در خطای ذهنی راهبردی فکر می‌کنند چون انقلاب اسلامی نتوانست آب، نان و … تامین کند باید تغییر رویه دهد البته این خطا نیز از تبلیغات سوء دشمن ناشی می‌شود.

نظام اسلامی از سدهای مستحکم توطئه دشمنان به سلامت عبور کرده است

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته حتی یک روز از توطئه‌های دشمنان در امان نبوده است و هر لحظه بر علیه انقلاب اسلامی راهبرد و توطئه‌چینی کرده‌اند با این وجود نظام اسلامی از سدهای مستحکم توطئه دشمنان به سلامت عبور کرده‌ایم.

خرّم بابیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در طول ۴ دهه گذشته در بخش‌های مختلف دستاوردهای بسیاری داشته است، افزود: با وجود این که در طول ۴ دهه توطئه‌های دشمنان را خنثی کردیم ولی باز مشکلاتی داریم که اگر حرکت جهادی داشتیم که این حرکت برگرفته از تفکر انقلابی است و اقدام جهادی داشتیم وضعیت معیشت و اقتصاد مردم و کشورمان از این بهتر بود و نرخ بیکاری کمتر و تولید داخلی بیشتر بود در واقع این مشکلات از آنجایی ناشی می‌شود که از مبانی و اصول انقلاب اسلامی که می‌بایست به آنها عمل می‌کردیم فاصله گرفته‌ایم و هر موقع از اصول انقلاب فاصله گرفتیم با مشکل مواجه شده‌ایم.

وی تاکید کرد: برخی‌ها که تفکر غربی دارند مدعی‌اند امکانات و زیرساخت‌های کشورمان از دیگران کمتر است ولی این را نمی‌دانند در همان کشورهای به ظاهر توسعه‌یافته اگر مردم‌اش ۵ یا ۱۰ روز کار نکنند زندگی عادی‌شان نیز مختل می‌شود و از نظر اقتصاد و معیشت فشار مضاعفی بر مردم این کشورها وارد می‌شود.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه ایران الگوی مقاومت و مبارزه با استکبار برای جوامع اسلامی است گفت: آمریکایی‌ها زمانی که اسرائیل به فلسطین حمله می‌کند سکوت را در پیش می‌گیرند و وقتی فلسطینیان که حق دفاع از خود را دارند پاسخ تجاوزات اسرائیل را می‌دهند آن وقت آمریکایی‌ها می‌گویند اسرائیل حق دفاع از خود دارد و کشوری بی‌دفاع همچون یمن که متحمل موشک و سلاح ۳۵ کشور هستند همه در برابر این تجاوز آشکار سکوت می‌کنند و کسی نیست بگوید حقوق بشر کجاست؟

خرّم ابراز داشت: شرایط امروز انقلاب اسلامی جنگ با احزاب است که نتیجه آن پیروزی متعلق به انقلاب اسلامی خواهد بود این وعده الهی است اما رسیدن به پیروزی شرط دارد آن هم اطاعت امر از مقام معظم رهبری است.

حفظ آمادگی از تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است

وی، حفظ آمادگی را از تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: امتی که آمادگی نداشته باشد در جبهه‌های مختلف نبرد با دشمن شکست می‌خورد و مقام معظم رهبری بر حسب ضرورت مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان بر لزوم حفظ آمادگی تاکید دارند.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شان مسئولیت در سپاه و بسیج خدمتگزاری، فداکاری و ایجاد امنیت برای مردم است، بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخواسته از متن مردم و در طول ۴۰ سال سپاه چون لقمه گلوگیری برای دشمنان جهان‌خوار بوده دشمنی دشمنان با این نهاد انقلابی تمامی ندارد اما سپاهیان و بسیجیان در کنار برادران ارتشی، نیروهای امنیتی؟، اطلاعاتی و انتظامی دست در دست هم داده‎‌اند تا ملت در آرامش و رفاه زندگی کنند.

خرّم افزود: مسئولیت در سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوکری برای اقتدار انقلاب و امت اسلامی است و خدمت در این نهاد انقلابی لحظه به لحظه‌اش نیت حسنه است و بسیج به عنوان نیروی پایان‌ناپذیر در کنار سپاه حرکت می‌کند.

وی با قدردانی از خدمات و تلاش‌های ۴ ساله سرهنگ عبدالحسین ایمانی در سپاه ناحیه اهر گفت: سرهنگ ایمانی جزو فرماندهان با سابقه سپاه استان است که در شهرهای مختلف خدمت کرده‌اند و حقیقتاً یکی از فرماندهان تلاش‌گر، خادم، دلسوز و از لحظه‌ای خدمت به مردم دریغ نکرده‌اند و امروز سپاه ناحیه اهر از جمله نواحی موفق سپاه آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با آرزوی موفقیت و توفیق به سرهنگ موسی فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر افزود: سرهنگ صفی پاسدار تراز انقلاب اسلامی است و با مطالعه پرونده ایشان می‌توانم بگویم پاسداری ارزشمند برای فرماندهی سپاه ناحیه اهر است و از عموم تقاضا دارم تا حامی و پشتیبان فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر باشد چراکه سپاه و بسیج پرچم‌دار خدمت به مردم و کشور است.