آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 55803
یکشنبه - ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
فرمانده سابق سپاه ناحیه اهر:

ماموریت و اهداف سپاه و بسیج با حمایت و پشتیبانی مردم محقق می‌شود/ از اعتماد و حسن نیت فرماندهی سپاه عاشورا قدردانی می‌کنم

ماموریت و اهداف سپاه و بسیج با حمایت و پشتیبانی مردم محقق می‌شود/ از اعتماد و حسن نیت فرماندهی سپاه عاشورا قدردانی می‌کنم

به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه اهر که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم تا توفیق یافتیم در خدمت مردم اهر، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان باشیم و آن توصیه امام راحل که فرمودند خدمت در سپاه و بسیج بسی سرافرازی است دست یابیم.

وی افزود: قصد ندارم گزارش عملکرد ارائه دهم و هدف از سخنرانی این بود تا از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مدیران شهرستانی از پیشبرد اهداف و ماموریت‌های سپاه بنده را یاری کردند قدردانی کنم.

فرمانده سابق سپاه ناحیه اهر ادامه داد: خدمات و اقدامات چهار ساله در سپاه ناحیه اهر تنها نتیجه تلاش بنده نبود بلکه نتیجه تلاش و همت تمامی پاسداران و بسیجیان بوده است و تلاش کردیم تا برای رسیدن به کمال در راه شهدا قدم برداریم.

ایمانی با قدردانی از انتخاب فرماندهان سپاه نواحی اهر و ورزقان توسط فرماندهی و معاونت بازرسی سپاه عاشورا گفت: از حسن نیت و اعتمادی که به بنده در انتصاب به سمت معاونت اجتماعی سپاه عاشورا دارند کمال قدردانی و تشکر را دارم.

وی بابیان اینکه خداحافظی از سپاه ناحیه اهر و مردم اهر برایم سخت است ولی از انتصاب سرهنگ صفی به فرماندهی سپاه ناحیه اهر خرسندم گفت: امیدوارم همانطور که در طول خدمت ۴ ساله‌ام مردم اهر از بنده حمایت و پشتیبانی کردند از فرماندهی جدید نیز حمایت و پشتیبانی کنند چراکه ماموریت و اهداف سپاه و بسیج با حمایت و پشتیبانی مردم محقق می‌شود.